3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    koolenboer

Probleem 24" LED cinema display

Ik heb een paar weken geleden een kleine stroom dip gehad en sinds die tijd heb ik problemen met mijn 24″ LED cinema display die aan mijn mac mini verbonden is. Als de monitor in sluimer valt gaat hij niet meer aan. Als ik de mini dv stekker los haal en opnieuw verbindt met mijn mac mini dan zie je het scherm heel kort aangaan en vervolgens meteen weer uit gaan. Als ik dit blijf herhalen dan lukt het uiteindelijk weer om de monitor aan te krijgen.

Als ik via systeem overzicht bij USB–>USB 2.0-bus kijk zie ik de Apple LED Cinema Display staat waarbij mij een ding opvalt.
    er staat: Beschikbare stroom (mA): 500
    Vereiste stroom (mA): 2

Dit is vreemd aangezien bij de beeldscherm isight en Apple USB audio device beide waardes 500 zijn.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Kan iemand met een zelfde display eens kijken of er bij hem ook 2 mA staat (want dit lijkt mij erg onlogisch)

Alvast bedankt.

Moderator
    Night

Ik zou hem eerst eens even geheel van stroom (álle kabels) halen gedurende een half uurtje, zodat alle reststroom verdwenen is.
    Probeer het dan nog eens.

Bijdrager
    koolenboer

Hoi Night,

dat heb ik gisteren dus ook geprobeerd.
    Hij is 45minuten spanningsloos geweest.
    Vind het maar een raar iets.
    Vooral omdat als je maar vaak genoeg de mini dv kabel erin en eruit haalt hij het uiteindelijk toch weer doet totdat de monitor uitgaat of ik sluimer gaat.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.