5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    berkayjobss

probleem

Ik had paar dagen geleden op een andere apple id account (gehackt account) een spel gedownload en toen weer verwijdert. Maar nu wil ik hem op me eigen account downloaden en krijg ik steeds fout melding. : Deze update is voor een app die gedolwoad is met een andere apple id. log in met die apple id en probeer op nieuw. Maar op die apple id kan ik niet meer inloggen

Bijdrager
    GastonM

Je kunt alleen updates krijgen voor een betaalde app, als je bent ingelogd op het Apple ID waarmee je die app gekocht hebt. Uit je verhaal begrijp ik dat dat Apple ID gehackt is? Dan ben ik bang dat je geen updates voor je spel kunt installeren, tenzij je het opnieuw koopt op je andere Apple ID.

EDIT:
    Hoe moet ik nou eigenlijk “gehackt” interpreteren? Is je eigen Apple ID gehackt, of heb je gebruik gemaakt van een gehackt Apple ID? Reken maar niet dat je hulp krijgt op dit forum als het dat laatste betreft.

Bijdrager
    Niels

Eigen schuld, dikke bult!!

Bijdrager
    Shmoo

Dit is zo’n voorzichtige vraag onder het motto van , ik heb een App via een torrent binnengehaald maar nu is er in de MAS een update beschikbaar – hoe nu verder ?

Bijdrager
    mtooster

Je moet gewoon eerst even de ‘illegale’ versie verwijderen van je Mac.
    En dan met je eigen account de app opnieuw downloaden… en ja, dan moet je er wél voor betalen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.