4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    pcckoster

Probelem Safari/ Yosemite

Dag allemaal,

Sinds enkele dagen ervaar ik problemen met Safari. Bij het opstarten krijg ik een klein scherm te zien en kan ik deze vergroten door op de groen button te klikken. Vervolgens is de middelste button grijs en kan ik alleen verkleinen door weer op de groene button te klikken. Ik krijg dan weer een klein scherm en geen plaatsing op de taakbalk. daarnaast is de knoppenbalk niet vergrendeld en kan dit ook niet via weergave (Toon knoppenbalk altijd) worden aangepast daar deze optie op grijs is gezet. Mijn vrouw ervaart sinds kort precies dezelfde problemen. dat maakt het nogal vreemd.
    Wat ook vervelend is dat ook als je een zoekterm intikt op google je meteen het favorietenscherm naar beneden ziet uitrollen vanuit de urlbalk, terwijl je deze niet wilt…
    Is er iemand die dit ervaart en een oplossing kent?

Bijdrager
    jv65

Sinds Yosemite is de groene button een full-screen button geworden. Erg irritant. Door met de alt-toets ingedrukt op de groene button te klikken wordt het venster weer op normale wijze vergroot.

Bijdrager
    Avus

Het uitrollen van het favorietenscherm kan je uitzetten via Safari-voorkeuren-zoek, daar vinkje uitzetten bij Toon favorieten.

Bijdrager
    SunKeeper

Dat wist ik nog niet, dank.(y)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.