8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Kraid

Pro Keyboard openmaken?

In mijn mooie witte keyboard zit nu na een half jaar na aanschaf: as, koekkruimels, zand en zelfs een torretje. Graag zou ik dit er uit willen halen want het ziet er niet uit. Met de stofzuiger lukt het niet, het zit voornamelijk aan de onder, en zijkant (schudden doet ook niks). Ik wil het keybord openschroeven, maar ik vraag me af of dan de toetsen me om de oren vliegen of dat ik hem niet meer 100% dicht krijg.
    Iemand ervaring hiermee?

Bijdrager
    Dennis002

Geen ervaring mee.
    Onderstaande link geeft adequate uitleg (maar contact leggen lukt me nu even niet zie ik, misschien later nog eens proberen)

http://technology.niagarac.on.ca/people/bgracey/prokeyboardrepair.html

Bijdrager
    2manydjs

Ongelooflijk dat iemand zo’n uitgebreide site maakt over het onderhoud van een Apple Pro toetsenbord!!:D
    Maar het is een goede site, en dat keyboard heb je zonder veel moeite uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet.

Bijdrager
    Kraid

Bedankt Dennis. Goed man.
    Volgens mij doet deze site het moeilijker lijken dan het is maar er staat in ieder geval alles in mocht er iets mis gaan. Na het werk ga ik aan de slag.

Bijdrager
    html-junky

is er ook een site voor het toetsenbord voor de ibook
    want volgens mij is dit toetsenbord neit schoon te krijgen…..:(

Bijdrager
    153957

Ik had gewoon alle keys er uit gehaalt (met een speciaal dingetje om keys van een Apple Pro toetsenbord af te halen (om er iets van PhotoShop of Final Cut Pro keys in te doen..)

toen waren dus alle keys dr uit, toen kon ik overal bij, ff stofzuiger dr over heen, schoon… niks schroeven of zo

Bijdrager
    html-junky

en dies tekoop bij de applestore of apple center???

Bijdrager
    153957

ik weet niet, kreeg ik bij Mac Format.. (een Mac magazine…)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.