9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Pro hardware ?

waarom kan je de apple pro speakers niet meer krijgen in de belgische apple store ?
    en waarom kan je de wireless mouse en keybourd niet meer in het zwart krijgen ?

zwart past beter bij een G5 …
    en er zitten geen boxjes bij de G5 .

Bijdrager
    tfmichie

Dat van die speakers weet ik niet, maar de wireless mouse and keyboard hebben zowieso nooit bestaan in het zwart… enkel het pro keyboard en de pro mouse hebben in het zwart bestaan en die zijn al een hele tijd niet meer te krijgen.

Greetz,
    tfmichie

Inactief
    Anoniem

ik bedoel dat ze met pro wel zwart waren , maar in de draadloze alleen maar in het wit.

Bijdrager
    ateazz

pro speakers kun je niet los kopen bji mijn weten, ik kreeg ze bij me cube.
    Je kan natuurlijk wel de harman kardon set kopen (soundsticks)
    maar succes met zoeken

greetzz

Bijdrager
    xPer

@ateazz

Je hebt altijd gewoon de pro speakers los kunnen kopen. Ze zaten bij mijn iMac, maar toen die kapot gingen heb ik 3 maanden geleden gewoon nieuwe gekocht.

Ik weet niet of ze daar onlangs mee gestopt zijn, maar het zit er natuurlijk wel aan te komen. De pro speakers hebben een digitale aansluiting die momenteel alleen nog maar op de iMac zit. Ook bij de nieuwe iMac zal die aansluiting ontbreken en zodoende zullen ook de pro speakers uitgefaseerd worden.

Ik wou dat ze de pro speakers gewoon weer met een USB aansluiting terug op de markt brachten, net zoals bij de eerste versie ervan..

Bijdrager
    ateazz

hmmm
    ok dat wist ik niet.

maar ik ben met je eens dat het weer via usb zou moeten.

greetzz

Inactief
    Anoniem

hopelijk komen die uit samen met de nieuwe imac :D

Bijdrager
    servir frais

@ ateazz : die soundsticks zijn nog steeds te koop op de apple site, ben zelf trouwens aan het twijfelen ofwel die van harman kardon of die van jbl van dan in het grijs…. eerst zien wat die combinatie is van grijze g5 met wit toetsenbord en zwart laciescherm….:(

Moderator
    unSOUND
    ”xPer”

Ik wou dat ze de pro speakers gewoon weer met een USB aansluiting terug op de markt brachten, net zoals bij de eerste versie ervan..

Er is wel een aansluiting via FireWire mogelijk…

de iFire van Griffin is een FireWire-Pro Speaker stekkertje… wellicht een idee ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.