16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Privé bericht

Krijgt de ontvanger van een privé bericht, daar bericht van?, of moet die zelf bij berichten kijken?

Bijdrager
    McPim

Dat ligt aan zijn instelling. Volgens mij is ‘ja’ standaard.

Bijdrager
    Shmoo

OMT lijkt geen mailserver te hebben.

Je kunt wel berichtjes versturen en ontvangen maar je krijgt geen mailtjes dus je zult zelf in je inbox in de gaten moeten houden.

Bijdrager
    McPim

Je krijgt toch ook emails voor geabonneerde draadjes, waarom zou dit niet werken dan?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Shoo,

OMT lijkt geen mailserver te hebben.

Zullen ze met al die advertenties nu toch wel kunnen betalen,  bij mijn hoster is het gratis!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Komt er dan op neer, dat men hier openlijk moet melden “Kijk even bij je berichten, klik rechtsboven op een cirkel met daarin de letters ProI..(wat waarschijnlijk Profiel moet zijn) kies dan uit de verschenen lijst “Berichten”…

Op deze wijze is er niets “privé” meer…

Bijdrager
    Brombeer

En aangezien WPK en daarmee dit forum is overgekocht door TMG is het een groot complot. Maar ik moet van jou op mijn taal letten…

Bijdrager
    McPim

Kan iemand mij even een PB sturen? ‘Test’ voldoet, er hoeven geen groetjes in. Dan weten we het meteen zeker. Want als het gewoon werkt, en standaard zo ingesteld staat (waar ik vanuit ga) slaat de conclusie van JoopJoopJoop nergens op.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@mcpim,

lees de reactie van @shmoo, noem je dat ook een conclusie die nergens op slaat?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Gedaan. (En een bug ontdekt: als je een foutmelding krijgt bij het versturen van een privébericht, bijvoorbeeld omdat je geen tekst ingevoerd hebt, is het veld met de ontvanger ineens leeg, zodat je na invoeren van tekst wéér een foutmelding krijgt wanneer je het opnieuw probeert te versturen.)

Bijdrager
    McPim

JoopJoopJoop: de reactie van Shmoo slaat in zoverre nergens op (zie mijn bericht daarna) dat je emails krijgt van OMT voor geabonneerde draadjes, dat werkt gewoon. Thanks Jakko, ik dacht dat ik meteen een email kreeg maar dat was de draadjes-notificatie 😉. Nog geen aparte email van je PB ontvangen… Dus JoopJoopJoop: ik neem terug dat jouw conclusie nergens op slaat (er stonden ook voorwaarden bij), het zou kunnen dat deze functionaliteit gewoon niet werkt op dit forum, ondanks de juiste instelling. Zoals er nog wel meer niet werkt hier…

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Jakkowesterbeke,

Komen privé berichten nu aan? of nog steeds niet?

Bijdrager
    McPim

Het bericht komt wel aan, de email notificatie niet.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@mcpim,

Daar heb ik dit topic over gestart “Krijgt de ontvanger van een privé bericht, daar bericht van?,” niet dus…

Dus dan toch maar voor alle duidlijkheid ontvanger openlijk vertellen dat een bericht is….

De optie hier om bij notificaties op te geven de ontvanger een email te sturen, werkt dus gewoon helemaal niet!!!!!!

Bijdrager
    McPim

Exact. Met een kleine correctie: het is de optie om voor jezelf aan te geven of je een email ontvangt bij een PB, je kunt dat niet bepalen voor de ontvanger ook al zou dat standaard wel ‘aan’ moeten staan. In ieder geval: die optie lijkt inderdaad stuk.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@mcpim,

volgens jou info zou de optie standaard aan staan (klopt), normaal gesproken zou de PB dus “gemeld” moeten worden..

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.