21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Cervantes

Prison Break Ondertiteling op mijn iPod Video

Hi,

Ik zou graag Prison Break op mijn iPod zetten, ik heb op mijn (WINDOWS) computer, de afleveringen in .AVI staan, met hun bijhorende ondertiteling. Maar nu zoek ik een programma dat de ondertiteling bij in de film kan voegen, zodat ik hem ook op mijn iPod zie. Ik heb nu full version van: “Xilisoft iPod Video Converter”, maar deze voegt geen ondertitels in de film bij in. Is er een converter die het wel doet? (Ja, er zijn er ongetwijfeld wel…), ik weet het ook, dat hierover een sticky bestaat, maar daar staat ook niets over ondertiteling bij.

Mvg, Cervantes.

Bijdrager
    Cervantes

Deze “mag” dicht, heb er blijkbaar een goede gevonden. “http://www.ipod-video-converter.org/downloads.html”

Ik laat jullie morgen het weten, hij is nu aan het converten, maar ik zie ondertitels:-)

Bijdrager
    vegeta

Misschien een domme vraag?
    Maar dat kan je toch niet deftig lezen:P

Bijdrager
    Cervantes

Ok, alles is geconverteerd, en de kwaliteit is goed, en ook de ondertitels zijn te lezen.

Bijdrager
    Cervantes

Alles werkt perfect, maar is er een mogelijkheid om een playlist voor een video-lijst te maken? Dus dat er tussen “Video Playlist” een mapje komt met “Prison Break” op? Het lukt me, maar dat mapje staat ook tussen “Muziek – Playlist”:(

Bijdrager
    PietjePuk

Nee, je kan geen submappen maken op je iPod.

Bijdrager
    S.A.F

Cervantes, toch even een vraag.

Ik weet dat er veel programma’s zijn om DVD’s inclusief ondertiteling te converteren naar een iPod bestand. Ik heb ook drie verschillende programma’s waarmee ik dit kan doen.
    Nu zeg jij alleen dat je de Prison Break bestanden als .avi op je computer hebt, inclusief ondertitels. Hoe moet ik dit zien? Als .avi bestand en .srt (?) bestand per aflevering? Of één enkel .avi bestand met de ondertitels erin “gebrand”?

Ik ben namelijk nog op zoek naar een simpele manier om .srt (geloof ik) ondertitel bestandjes gemakkelijk onder mijn .avi bestanden te zetten, die dus oorspronkelijk geen ondertitels meegeleverd hadden.

Bijdrager
    JDVM

Lijkt me dat ‘ie met .srt heeft, aangezien de Nederlandse afleveringen nog niet “legaal” te downloaden zijn

Bijdrager
    S.A.F
    ”Jurriaandvm”

Lijkt me dat ‘ie met .srt heeft, aangezien de Nederlandse afleveringen nog niet “legaal” te downloaden zijn

Hij kan ze ook geript hebben van zijn eigen, legale, Prison Break dvd box seizoen 1. Dan is het niet zo moeilijk de ondertitels erbij te zetten (dat kan met 100 verschillende programma’s door Nederlands aan te vinken).
    Maar wat ik me afvraag is of het ook gemakkelijk gaat wanneer je een Engelstalige film download, en zelf een .srt bestandje erbij zoekt.

Bijdrager
    QuikCyborg
    ”Cervantes”

Alles werkt perfect, maar is er een mogelijkheid om een playlist voor een video-lijst te maken? Dus dat er tussen “Video Playlist” een mapje komt met “Prison Break” op? Het lukt me, maar dat mapje staat ook tussen “Muziek – Playlist”:(

Dit kan wel , je moet gewoon een mapje maken op iTunes net zoals je dat bij Een muziek map doet en dan gewoon de afleveringen erindoen en dat staat hij vanzelf bij de Videos en dan afspeellijsten

Bijdrager
    Cervantes

S.A.F.

Ik had ooit eens een N-Gage (GSM/Mobieltje) van Nokia, en daarop kon ik ook film zien, en toen bestond er een programma, die .avi dan omzetten in dat .ngage-bestand, maar omdat ik dus .srt ook in die map had staan, bij die .avi, voegde hij die samen, en brande dat in 1 (.ngage) bestand. Dus dacht ik dat het voor iPod ook wel bestond, en inderdaad, hij brand maakt een nieuwe .mp4 bestand, en omdat die .srt en .avi in de zelfde map staan, brand hij ze bij elkaar, in een nieuw .mp4 bestand.

Maar niet elk programma doet het, dus die Xilisoft niet, maar die ik gaf: “Free Ipod Convertor”, die doet het dan weer wel:-)

Bijdrager
    Cervantes

QuickCyborg, hoe maak ik een map in iTunes?:o

Bijdrager
    QuikCyborg

Dat plusje rechtsonderaan (Playlist bedoel ik)

Bijdrager
    Cervantes

QuikCyborg, bedankt, het werkt:-)

Bijdrager
    QuikCyborg

Heb je je iPod net nieuw ? Welke ?

Bijdrager
    Cervantes

Nee, nu met Nieuwjaar is hij net 1jaar, heb hem op Nieuwjaar gekregen, dus 10maanden geleden. Het is een video, zwarte, 30GB:) Waarom vraag je dat?

Bijdrager
    S.A.F
    ”Cervantes”

S.A.F.

Ik had ooit eens een N-Gage (GSM/Mobieltje) van Nokia, en daarop kon ik ook film zien, en toen bestond er een programma, die .avi dan omzetten in dat .ngage-bestand, maar omdat ik dus .srt ook in die map had staan, bij die .avi, voegde hij die samen, en brande dat in 1 (.ngage) bestand. Dus dacht ik dat het voor iPod ook wel bestond, en inderdaad, hij brand maakt een nieuwe .mp4 bestand, en omdat die .srt en .avi in de zelfde map staan, brand hij ze bij elkaar, in een nieuw .mp4 bestand.

Maar niet elk programma doet het, dus die Xilisoft niet, maar die ik gaf: “Free Ipod Convertor”, die doet het dan weer wel:-)

En loopt de ondertiteling dan altijd synchroon met het beeld en geluid? Anders gezegd: Komen de ondertitels dan altijd op het juiste moment in beeld?

Bijdrager
    Cervantes

Ja, als die op je computer gelijk lopen, ook op je iPod.

Bijdrager
    tommy666

moest het op de computer al niet zo zijn,der bestaat een programma om de subs te synchroniseren.op windows denk ik dat het subsync noemt,echt ni zeker van

Bijdrager
    LanWolf

Heeft iemand dit programma nog ?
    Heb net een ipod video gekocht en zoek iets om xvid files MET ondetitels er naar toe te zetten

Bijdrager
    n8n
    ”LanWolf”

Heeft iemand dit programma nog ?
    Heb net een ipod video gekocht en zoek iets om xvid files MET ondetitels er naar toe te zetten

Staat dankzij de zoektocht in mijn nog windows tijd in de Sticky van het iPod forum :)

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.