6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    leeg

Printscreen codes toetenbord doen het niet

Sinds 1 week i-mac werkt top wel effe wennen maar dat is met alles zit met volgende probleem ik wil een printscreen maken met shift pijltje omhoog cmd toets en 3 wat er dan gebeurd het scherm waar ik naar kijk gaat omhoog dus byvoorbeeld zit op fb doe die combinatie en weg scherm weer combinatie en scherm is er weer ook de shift cmd en 4 doen het niet  is geen ramp gebruik nu optie schermafbeelding wat by programma’s staat nu kan je de code ook veranderen om een screen dump te maken dus byvoorbeeld command k en het werkt apple daarover gebeld ze keken mee en hy vond het ook vreemd kreeg als evt oplossing besturings systeem opnieuw installeren blijf het wel raar vinden als ik de code zelf veranderd in een die ik kies het wel werkt Os is El capitan hoop dat iemand me verder kan helpen stoor me er verder niet aan Grt bennie

Bijdrager
    mowat

Heb je al eens bij systeemvoorkeuren/toetsenbord/schermafbeeldingen nagezien of achter de printscreen de juiste combinatie vermeld staat ?
    Ik heb daar , omdat ik die combinatie shift-cmd 3 of 4 veel te lang en onhandig vind, ingesteld om met 1 (ongebruikte) toets een schermafbeelding of een selectie te maken. Veel handiger.

Bijdrager
    Mars

Is het je ook opgevallen dat je punt, komma en Caps-lock het niet meer doen?:-D

Bijdrager
    leeg

@ mowat dan gaan we dat wel doen @ Mars2002 get a life of neem een vriendin

Geblokkeerd
    Anoniem

byvoorbeeld = bijvoorbeeld
    by = bij
    hy = hij

8-):!:(n):angel:

Sleutelbeheerder
    Night

Beste Bennie, je hebt een priv├ębericht ontvangen omtrent je schrijfstijl en je reactie richting Mars2002 laat ook te wensen over. Graag even twee keer nadenken voordat je zulke reacties post.

M.vr.gr.
    Night
    Moderator OMT

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.