6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Javes

Printscreen afbeelding niet te zien

Als ik een printscreen neem op mij macbook, krijg ik op mijn bureaublad een afbeelding waarop niets te zien is. Enkel ruis zoals op de televisie vroeger als er geen zender te zien is. Kan iemand mij hierbij helpen, ik gebruik dit namelijk nogal veel.

Bijdrager
    prenkema

Hoe maak je je scherm print ?
    Van een enkel window of van het hele scherm ?
    En heb je al eens de mac herstart ?

Bijdrager
    Maikelw

Hi,

Volgens mij is dit wat je bedoelt.

Bron en mogelijke oplossing: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=761973

Bijdrager
    sedikit

Off-topic. 99 keer houd ik mijn mond, maar de 100ste keer kan ik het niet laten, omdat het pijn doet aan de ogen:
    Het werkwoord is “bedoelen”. Ik bedoel, jij bedoelT, hij bedoelT enz. (maar het is “jij hebt bedoelD). Zo’n fout staat lullig als je als Digital designer iets ontwerpt met zo’n fout.

Bijdrager
    Maikelw

Spelling is niet mijn grootste ding; heb een keer een A2 formaat bord gemaakt met “Zonder Shoenen betreden”, 2x uitgeprint, gelamineerd, opgehangen en vervolgens kreeg ik te horen: de c in schoenen mist. Waardeer dat je ’t aankaart, leer ik ook weer van:-) Thanks.

Bijdrager
    SunKeeper

Valt misschien nog wel meer op zonder die C, nog meer kans dat ze hun shoenen uittrekken.

Net zoals schilders vaak ”NAD” opschrijven.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.