7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iMakkie

Printproblemen in Tiger: opgelost!

Hoi,

Eerste grote probleem in Tiger. Ik kan vanuit diverse programma’s niet printen. Sommige programma’s doen het wel. Maar vooral het feit dat ik vanuit mail niet kan printen is er vervelend.

Als ik een printopdracht geef crasht het programma gewoon (bij meerdere programma’s dus.

De printer is een brother dcp 110c en is gewoon geinstalleerd.

Iemand al hulp?

Thanx

Makkie

Bijdrager
    Sachin

Heb je een Clean Install gedaan of gewoon een upgrade? Indien je een upgrade gedaan hebt dan kan je misschien proberen de printdrivers opnieuw te installeren …

Bijdrager
    iMakkie

Ik heb een clean install gedaan, dus alles was weg. Daarna netjes de drivers weer geinstalleerd….

Bijdrager
    Boskabouter
    ”Makkie

Ik heb een clean install gedaan, dus alles was weg. Daarna netjes de drivers weer geinstalleerd….

Ff checken of er misschien driver updates zijn

Bijdrager
    Boskabouter

Nouuuuuuuu…ff rechtstreeks naar Brother gegaan, daar staat zelfs een apart stukje dat Tiger uit is en als er hier en daar problemen zijn (een 3-tal geven ze aan) dat je drivers kunt downen….

http://www.brother.com/E-ftp/macosxstate.htm#1

Bijdrager
    Boskabouter

http://global.solutions.brother.com/Library/en_us/faq/faq000769_000/index.html met aanwijzingen hoe te werk te gaan….

Even iets anders, en niet persoonljk bedoeld, ik verbaas me elke dag weer hoe “bleu” veel gebruikers hier zijn, er is een probleempje en meteen paniek maar even Googlen of rechtstreeks naar de website van de firma van het desbetreffende apparaat te gaan doet men niet….

Bijdrager
    iMakkie

Sorry dat ik inderdaad niet even op de site van brother heb gekeken. Maar hierdoor is wel het probleem opgelost.

Thanx

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.