4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    rednesed

Printproblemen

Beste,

Sinds kort heb ik problemen met het printen vanaf mijn macbookpro. Het is zeker niet hardware matig (de printers doen het beiden goed na een testafdruk vanaf een oudere ibook)

Normaal gezien verschijnt er, na het klikken op het woordje ‘print/druk af’, een icoontje met daarop de desbetreffende printer afgebeeld. Bij mij is dit niet het geval.

Wanneer ik naar systeemvoorkeuren ga en daar onder ‘afdrukken en faxen’ kijk, zie ik mijn 2 printers staan. En ik kan makkelijk switchen tussen de 2 of kiezen wie van de twee mijn standaardprinter wordt. (ook hun papierformaten kan je daarbij zien en selecteren)

Wat ik echter niet kan is mijn afdrukwachtrij of de printerconfiguratie zien. Of ik nu aan het afdrukken ben of niet, op de wachtrij drukken lukt niet. Ik kan er wel op drukken want de toets kleurt blauw, en dus registreert dus de muisklik, maar er gebeurt verder niets.

Iemand een oplossing voor dit probleem?

met vriendelijke groeten,

Bijdrager
    Wolfke

Verwijder de printer en istalleer deze opnieuw, zou opgelost moeten zijn.

Bijdrager
    rednesed

Ik heb de printers allebei verwijderd (door bij systeemvoorkeuren) op het minnetje te drukken. Wanneer ik nu op het plusteken klik gebeurd er niets. Wanneer ik in eender welk programma wil printen krijg ik een venster waarbij ik een printer kan toevoegen. Ook als ik daar op klik gebeurd er niets.

Verder heb ik geen problemen met mijn mac. Het is enkel dit ‘printprobleem’

bedankt al voor de snelle reactie

Bijdrager
    rednesed

Ik heb de printers allebei verwijderd (door bij systeemvoorkeuren) op het minnetje te drukken. Wanneer ik nu op het plusteken klik gebeurd er niets. Wanneer ik in eender welk programma wil printen krijg ik een venster waarbij ik een printer kan toevoegen. Ook als ik daar op klik gebeurd er niets.

Verder heb ik geen problemen met mijn mac. Het is enkel dit ‘printprobleem’

bedankt al voor de snelle reactie

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.