14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    SMac

Printprobleem (Xerox Phaser 6500)

Hallo,
    Heb sinds zaterdag de Xerox Phaser 6500 (A4 kleuren laserprinter) in huis. Bij aanschaf opgelet of het osx compatible was en of er drivers voor handen zijn. So far so good.

Echter, bij het aansluiten via USB verschijn de printer niet in het rijtje (bij printen en scannen instellingen) waar je het zou verwachten. Ik wil de printer graag aansluiten op mijn oudere imac met 10.7 (lion). Er zijn op de Xerox site gewoon drivers voorhanden voor 10.7 en die worden ook zonder problemen geïnstalleerd… maar dan? De printer staat nog steeds niet in het rijtje en kan ook niet geselecteerd worden tijdens een printopdracht.

Hoe wijs ik deze printer nou in hemelsnaam toe???

Bijdrager
    belfortmac

In het printer menu in systeemvoorkeuren op + klikken en dan zou je hem moeten kunnen toevoegen.

Bijdrager
    SMac

Helaas, daarmee lukt het niet… hij staat er dan gewoon niet bij:-(

Bijdrager
    belfortmac

Dat is inderdaad vreemd, vind hij hem ook niet als je de Xerox drivers verwijderd?

Bijdrager
    belfortmac
    Bijdrager
    SMac

Dank voor de tip, ga het vanavond proberen!

Bijdrager
    SMac

He?! Die link is ineens veranderd!

Bijdrager
    belfortmac
    Bijdrager
    yrummens

Hallo SMAC,

Ben je eruit nu? Indien niet, contacteer mij dan op 0031496571065:)

Bijdrager
    SMac

Nee ben er nog niet uit, wel leuk dat je lid wordt om een Xerox klant te helpen… wellicht ligt het aan het usb verhaal, ik ga het nog even met een ethernetkabel proberen!

Bijdrager
    yrummens

Ik denk inderdaad dat een netwerkverbinding (simpele ethernetkabel is al voldoende) betere resultaten moet opleveren… indien niet, laat iets weten aub

Bijdrager
    SMac

Met ethernetkabel doet hij het direct!
    Wellicht toch iets aan de hand met het usb kabeltje, maar ik snap uit het menu ook niet helemaal hoe je usb zou moeten instellen… enfin hij werkt! Dank voor de reacties.

Bijdrager
    yrummens

Super en Have FUN… er staan ook kleurprofielen op onze website:)

Bijdrager
    belfortmac

Fijn dat het opgelost is:)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.