5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Haddock

printjes vanuit Mail hebben te klein lettertype…

Weet iemand hoe ik mijn mailtjes in ‘Mail’ met een groter lettertype kan printen? Als ik nu op het printsymbool klik komt het mailtje er zo ontzettend klein uit dat het pijn doet aan mijn ogen. Knippen en plakken naar Word is momenteel de enige optie. Wie weet raad?

Bijdrager
    Frank

Heb exact hetzelfde probleem! Zou ook heel graag willen weten wat ik er aan kan doen.

Frank

Bijdrager
    Marc

Heel makkelijk, verklein het mailvenster zodat je alleen de tekst overhoud en geen witte ruimte omheen. Dan zal de tekst groter worden geprint. Hoe meer witte ruimte je om je tekst laat hoe kleiner de font wordt afgeprint.

Bijdrager
    osx

Probeer eens met een paar klickjes op het knoopje Lettertype groter.
    Als die knop er niet in staat kun je deze gewoon toevoegen.
    (aanpassen knopenbalk)

Bijdrager
    Haddock
    ”digitalguru”

Heel makkelijk, verklein het mailvenster zodat je alleen de tekst overhoud en geen witte ruimte omheen. Dan zal de tekst groter worden geprint. Hoe meer witte ruimte je om je tekst laat hoe kleiner de font wordt afgeprint.

Ja, inderdaad!!! Probleem opgelost. Thankx!

Dit komt natuurlijk doordat ik nu op een groter beeldscherm (iMac 17″) werk :P . Dan maak je je vensters automatisch iets groter. Op mijn oude iMac 400 had ik dit ‘probleem’ automatisch niet door ruimtegebrek op miijn scherm.

Wel even verwarrend dit systeem omdat het lettertype in je venster even groot blijft. Maar het werkt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.