1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    zoetvalk

printerstoring

Van tijd tot tijd vertoont mijn Epson Stylus SX525WD kuren in de zin dat hij via het netwerk niet meer wordt herkend. Dat geldt voor beide MBP’s die daarop printen. Als ik de printer direct aan mijn Imac hang dan gaat het printen wel, maar via het netwerk dus niet.

Inmiddels heb ik de printer verwijderd en getracht deze opnieuw toe te voegen en &^%$*^%$ aan het eind van het liedje was ik al mijn printers kwijt. Dat schijnt via mijn TimeCapsule ook niet echt in 1 beweging terug gezet te kunnen worden.

Dus heb ik geprobeerd mijn printer opnieuw toe te voegen. Dat levert vervolgens weer de foutboodschap “bad file descriptor” en wat ik ook probeer, ik kan de bijbehorende software niet downloaden en de printer niet toe voegen.

Het is zo vreemd dat het meestal goed gaat en dan weer niet. Meestal herstelt dit zich vanzelf doch nu is de zaak echt naar de haaien. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Een truc om via Timecapsule mijn oude printerinstellingen weer terug te krijgen zou ook fijn zijn.

Alvast bedankt.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.