4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    iFlorens

Printersoftware Canon iP4300

Hallo,

Ik heb laatst een software update gehad van mijn printer (gewoon via Software Update). Nu geeft hij als ik wil printen aan dat de software verkeerd is ge├»nstalleerd en dat ik het moet herinstalleren. Waar ik dit gewoon kan herinstalleren weet ik niet. Als ik andere software op internet download (via de Canonsite) en dan ga printen, gaat hij gewoon verder waar hij gebleven is op het normale printerprogramma dat niet werkt. De naam van dat programma is gewoon ‘Canon iP4300’. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of ik evt het ding opnieuw kan installeren?

Heel erg bedankt!

Bijdrager
    sedikit

Het herinstalleren is toch niet zo moeilijk? Je gooit de oude eruit(HD/Bibliotheek/Printers/Canon/BJPrinter/Canon IJ Utility) Je kunt ook alles weggooien wat na Conon staat en wat met “Printer” te maken heeft.
    Daarna ga je naar Canon, naar de drivers en handleidingen enz. Dan kom je hier terecht:
    http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/PIXMA_iP_series/iP4300.aspx?type=download&page=1
    Daar maak je de keuze in dit venster:
    http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/printers/InkJet/PIXMA_iP_series/iP4300.aspx?type=download&page=1
    En dan installeer je de nieuwste driver(en wat je meer wilt hebben). De driver nestelt zich vanzelf in HD/Bibliotheek/Printers/Canon
    Sleep daarna, voor het gemak (inktniveau controle, schoonmaken e.d.) de utility in je Dock.
    Kies dan in je Systeemvoorkeuren/Afdrukken en faxen dat je deze printer als standaard printer wilt.

Bijdrager
    iFlorens

Hey,
    Dat met het opnieuw installeren had ik dus al een paar keer geprobeerd via de software update, als ik het programmaatje verwijderde, dan ging hij gewoon verder waar hij gebleven was. Een ander programma installeren ging niet echt door, dan ging hij gewoon verder waar hij gebleven was. Opnieuw instellen kon ik neit echt vinden

MAAAAAR

Ik heb de hele map Canon verwijderd, en weer geinstalleerd via de Software update, en nu werkt het wel:D Dus heel erg bedankt:)

Bijdrager
    sedikit

Mooi zo!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.