8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

printers uit printerlijst

hoe krijg ik printers uit de printerlijst in ‘afdrukbeheer’?
    als ik afdrukbeheer open staan er 3 printers waarvan ik er 2 wil verwijderen. deze kan ik echter niet aanklikken en verwijderen met de’verwijderbutton’, slepen of iets dergelijks lukt ook niet.

weet iemand hoe ik ze weg kan krijgen?

Bijdrager
    Geedee

Eigenlijk niet, maar ik heb een half uurtje geleden een nieuwe driver ge├»nstalleerd voor een HP 5150 (die zat blijkbaar niet standaard in OS X) en toen ik afdrukbeheer opende zag ik dat m’n vorige printer (een HP 3820) niet meer in de lijst stond en gewoon vervangen was door de nieuwe.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Geedee”

Eigenlijk niet, maar ik heb een half uurtje geleden een nieuwe driver ge├»nstalleerd voor een HP 5150 (die zat blijkbaar niet standaard in OS X) en toen ik afdrukbeheer opende zag ik dat m’n vorige printer (een HP 3820) niet meer in de lijst stond en gewoon vervangen was door de nieuwe.

das hartstikke tof maar kan er niet veel mee. nog suggesties?

Bijdrager
    Geedee
    ”mike”

maar kan er niet veel mee. nog suggesties?

Misschien toch. Installeer de driver van de printer die je wil en wellicht zijn de andere dan verdwenen. You never know.

Bijdrager
    dodo

Herinstallatie van het OS Mike? :P

Bijdrager
    Walkingfingers

vind ikvooralsnog te heftig voor dit redelijk kleine euvel

Bijdrager
    dodo

Ik heb dan wel een engelse versie van OSX……..
    Maar ik kan in Print Center mijn Epson Stylus 580 gewoon selecteren en daarna hem met Delete weg krijgen…

Bijdrager
    Walkingfingers

met de nieuwe versie van PrintCenterRepair http://versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14641 heb ik het probleempje opgelost.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.