5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TRET

printerdriver

Sinds kort doet m’n ibook nogal moeilijk met printen. Ik gebruik een oud model printer, die het voor mij nog prima doet: deskjet 840C van HP. Een paar weken terug kon ik met geen mogelijkheid meer printen. Uiteindelijk heb ik de printsoftware verwijderd en opnieuw gedownload en ge├»nstalleerd. Nu doet ie het soms wel maar meestal niet. Bovendien worden er in de printerlijst steeds nieuwe printers aangemaakt met de naam HP 840C-1. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Bijdrager
    Turbanus

Dan lijkt je driver niet meer comp[atibel met de je laatste software update op je Mac…. Om die dan weer goed te gebruiken zou je eens een ouder systeem even naast dit systeem moet zetten en dan kun je vaststellen dat het daaraan ligt.

Bijdrager
    TRET

Overigens kan ik ook geen pdf bestanden maken in het printvenster. Het heeft volgens mij dus helemaal niets met de driver te maken, of zit ik nou fout?

Bijdrager
    TRET

een ouder systeem even naast dit systeem moet zetten en dan kun je vaststellen dat het daaraan ligt.

En als het daaraan ligt, wat dan? Om nou een heel nieuw (oud) systeem te gaan instaleren…. Het moet toch makkelijker kunnen.

Bijdrager
    Turbanus

Probeer hem dan even op een andere Mac.
    Je weet het nooit met HP….
    van de ene op de andere dag stopt ie ermee….
    :wink: :innocent:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.