3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    duschka

Printer wireless aansluiten

Ik heb een HP officejet pro l7780 die ik probleemloos heb draaien op een xp-machine, via mijn wireless netwerk.
    Installatie van de laatste software van HP voor Mac OSX (10.4.11) is geïnstalleerd. Alles lijkt in orde, maar de afrduktaak wordt voortdurend gestopt en er wordt dus niets geprint.
    Kan iemand me helpen, ik wordt een beetje moedeloos.

Bijdrager
    Hansi2124

Is de printer zichtbaar op de Mac in Systeemvoorkeuren / Printen? Staat hij daar dan ook via de Locatie (de naam van het draadloze modem)?

Bijdrager
    Pieterr

Op het moment dat je een HP netwerk printer kan kiezen in OS X (tijdens de configuratie), worden er (in mijn geval, een C5180) niet één, maar twee printers gevonden. De ene is een “Bonjour” printer, de andere een “HP IP” printer. Ik heb gemerkt dat er afdruk-problemen optreden (print jobs die niet uit de printer rollen, of pas de volgende dag als je weer eens probeert te printen) als je de “Bonjour” printer hebt gekozen. In de installatie handleiding stond overigens ook genoemd dat ik de “HP IP” printer moet kiezen. Misschien is er bij jou hetzelfde aan de hand. Heb je de “HP IP” printer gekozen tijdens de configuratie?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.