5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager

Printer probleem

Hoi,

Mijn vader heeft net een nieuwe printer gekocht. Thuisgekomen meteen uitgepakt en gebruiken dachten we. Maar helaas op zijn iMac wordt de printer wel gevonden zodra je de kabel erin doet, maar de software kan hij niet downloaden. Dan de CD er maar in. Maar bij de laatste stap, waar de printer met kabel aan de Mac moet worden verbonden, vind hij de printer niet. Waardoor we het installatieprogramma niet kunnen voltooien en dus niet kunnen printen.

Het betreft de Canon Pixma MG5530s

Heeft iemand ervaring met deze printer? Of nog beter een goede oplossing?

Bijdrager

Edit: gefixt. Sorry voor het niet helemaal duidelijke topic

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Wat is je OS versie? Mogelijk moeten eerst de printerdrivers ge-upgrade worden. Kun je daarover iets vinden op de site van Canon?

Bijdrager
    johnkeates

Voldoen alle onderdelen aan de eisen die gesteld worden zoals gespecificeerd door Canon?

Bijdrager

Er stond zelfs nog (Apple’s) Airprint op de doos, dus hij moest het wel doen. Mijn pa zit op 10.7.5 dus ook prima. Toen ik hem aan mijn rMBP aansloot vond hij hem wel meteen. iMac opnieuw opgestart, kabel erin geplugd en jahoor.. Meteen verbinding en hoefde geen drivers meer te installeren. Toch bedankt voor het meedenken!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.