4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    PB

Printer print niet meer…..

Hallo mensen,
    Ik gebruik mac os 9.2.2 en ik heb een HP DeskWriter 660C voor de kleurenprintjes. Als ik de printer zoek bij ‘kiezer’ ziet hij hem gewoon en het lampje gaat knipperen als ik op ‘print’ druk, maar het probleem is dat dat lampje jaren blijft knipperen, maar dat er niks gebeurd….. Weet iemand wat er aan de hand is?

Bijdrager
    Applemoes

volgens mij zit er dan nog iets in je Print Spool Monitor, het is voor mij al weer even geleden OS 9, je moet dan in je Systeem map bij je Voorkeuren je Print Spool Monitor prefs weg mikken ( even in de prullenbak parkeren ) ik weet dit niet meer zeker, wacht anders even op andere reacties…

Bijdrager
    Freek.

Zet de printer uit. Zet je Mac uit. Zet de printer aan. Zet je Mac weer aan. Wacht op de dingen die (wel of niet) gaan komen. Afhankelijk van het probleem kan na de herstart je PrintMonitor in beeld komen. Mogelijk staan daar nog wat bestanden in. Selecteren en op het prullenbakicoontje klikken. Probeer weer iets te printen.

Bijdrager
    PB

De printmonitor komt ook gewoon in beeld, maar hij blijft bij ‘data versturen’ hangen en dan heeft ie ongeveer 41% verstuurd

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.