5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Macchiavelli

Printer niet meer zichtbaar

Ik heb een iMac G4/1GHz/Flat panel er draait 10.3.5 op. Ik heb een tijdje mijn printer (Lexmark) USB niet aangesloten gehad, gisteren sloot ik heb weer aan maar hij deed niets. Instellingen gecontroleerd wederom niets, opnieuw geinstallerd vanaf CD nog altijd niets. Op een of andere manier wordt hij niet meer door mijn Mac gezien. Kan iemand mij vertellen wat het probleem kan zijn??

Bijdrager
    ollebolle

kijk eens in de system profiler, en onder USB, als de printer daar staat is het een driverkwestie, anders een hardware probleem bij mac of printer.

Bijdrager
    Macchiavelli

Nope bij Systeemprofiel – usb –

staat toetsenbord en muis en een of ander USB2.0 Storage Device (geen idee wat dat kan zijn)

dus ik begrijp dat het dan wel hardware matig moet zijn…. Printer is net nieuw dus vrees dat het dan in mijn Macje zit…. wat nu??

Bijdrager
    dada1958
    ”MichielKarssen”

Nope bij Systeemprofiel – usb –

staat toetsenbord en muis en een of ander USB2.0 Storage Device (geen idee wat dat kan zijn)

dus ik begrijp dat het dan wel hardware matig moet zijn…. Printer is net nieuw dus vrees dat het dan in mijn Macje zit…. wat nu??

Even uitzoeken of je driver wel deugt, ik heb het donkerbruine vermoeden dat het softwarematig is…

Bijdrager
    angorawol

Ben je al bij de website van Lexmark langs gweest? Misschien moet je driver geupdated?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.