9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    emho

printer kopen

ben op zoek naar printer voor ibook g4 (osx 10.3.9). ik dacht aan de ip 4200 maar las dat tekst daar niet altijd mooi uitkomt. in de winkel zag ik de hp1410 en die leek ook wel ok.

belangrijkste is dat brieven er netjes uitkomen. ik wil wel af en toe plaatjes printen maar voor foto’s ga ik wel naar de hema. verder natuurlijk geen inktslurper icm dure cartridges, niet veel lawaai. scannen en kopieren ook wel handig.

verder lijken de prijzen via internet stuk lager dan in de winkel. heb ouderwetse gevoel dat ik liever koop in een winkel waar ik terug kan gaan als er iets niet goed is met het produkt. dat als er iets met de printer is dat je dan niet naar het postkantoor en zo, dat zie ik niet zitten. woon om de hoek bij de ceintuurbaan in amsterdam waar het stikt van de pc discount hardware digit computerlanden.

iemand tips over printer en service bij paradigit ceintuurbaan of tips over andere winkels in de buurt?

Bijdrager
    KP

Ben je op zoek naar een laserpriinter of een inkjet printer?

voordeel van een laser printer tov een inkjest is scherpe tekst, snel, goedkoop per print (niet eens duur in aanschaf), nadeel: geen kleur.

Bijdrager
    Nisei

Geen kleur? Je hebt tegenwoordig een HP kleurenlaser voor zo’n €300.

Bijdrager
    emho

helaas werkt mijn portemonnee niet mee. probeer iets te vinden voor rond de 100 euro. dat wordt dan denk ik een inktjet? af en toe een afbeelding printen is wel handig.
    bij paradigit zag ik de hp psc 1410 voor 89 euro. is dit een oke deal?

Bijdrager
    iAM

De stelregel is meestal, “hoe goedkoper de printer, hoe duurder de inkt!”
    Hou daar dus wel rekening mee. :wink:

Bijdrager
    Richard5

Ik heb ergens nog een brother laser gezien voor rond de 80 euries. Kwam hem ook tegen op het forum dus effe zoeken…

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Wat iAM zegt is een heel goed tip. Denk daar ook eens aan, want goedkoop kan duurkoop worden….
    Mijn eerste inkltejet kostte mij per jaar meer dan 80 EUR inkt, (6 jaar geleden, de inktcassettes droogden altijd uit.)

Bijdrager
    ifeelfine

80 euro is niks.. ik denk dat wij per jaar 150 euro kwijt zijn aan die printergrap.

Bijdrager
    Jordgubb

Zelf gebruiken wij oa een Brother (via UTP) werkt perfect. Ook scannen naar meerdere MacMini’s.
    Je kunt hem ook aansluiten via USB. Separate inkt ‘patronen’.
    En niet duur. Advies prijs 116. Maar voor rond de 100 Euro is hij meestal te koop.

http://www.brother.nl/products/welcome.cfm?prod_art=DCP-315CN

[/url]

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.