5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    FRANKSLUIS

Printer hulpprogramma MAC

Ik gebruik al jaren een HP printer via WiFi. Op eens werkte dat niet meer. Dan maar met de USB kabel rechtstreeks. Dat ging wel. Geprobeerd via het printer hulpprogramma alles opnieuw in te stellen, maar dat opende niet(meer). Wat kan ik daar aan doen? Ik werk met een MacBook Air. Versie: 10.15.4.

Bijdrager
    Kwadraatje

Heb je al gekeken of er een recent(ere) driver voor die HP printer te vinden is?

Bijdrager
    FRANKSLUIS

Heb de firmware vernieuwd, maar werkt dus alleen via de kabel.

Bijdrager
    sedikit

Ik had hetzelfde probleem met de Canon Pixma IP7200. Ergens gelezen dat je de WiFi op de printer in werking stelt met een optie tijdens de installatie (in mijn geval met de installatie-cd),. De printer moet dan tijdens de installatie wel via USB verbonden zijn. Na de installatie kan de USB-kabel weer los.

Bijdrager
    FRANKSLUIS

Ik heb de printer uit het printerprogramma op  mijn laptop verwijderd. Dan opnieuw de HP software geïnstalleerd en opnieuw toegevoegd. De draadloze instellingen opnieuw ingegeven en de aanwijzingen gevolgd op de hulppagina van HP.  Nu werkt het weer als tevoren. Zelfs printen vanaf mijn iPhone lukt weer. Want dat ging ook niet meer. Blij dat het weer goed werkt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.