4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    IvoMac

Printer blijft draadloos op "off-line" staan… en staat echt wel aan

:slant: wie kan mij helpen.

Vandaag… 1-1-11, mijn nieuwe macbook pro geïnstalleerd…. (better than windows – for sure) Alleen mijn draadloze HP officejet pro 8500g blijft op “off line” staan.

Printerdeling ingeschakeld…, iedereen gemachtigd… maar ho maar. Kan de printer ook niet handmatig (zoals ik dat altijd deed met de windows computer) aan zetten. Software van cd en van de site gehaald.., niets.

Bijkomend detail is dat de Window lappies ook niet meer printen.

Wat kan ik doen ? \

Komt het doordat mijn window computers het netwerk infecteren ?

Hoop op jullie “gave om dit op te lossen”.

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum!
    Heb je de printer ook toegevoegd in Systeemvoorkeuren / Hardware / Afdrukken en faxen?

Bijdrager
    dionysos

Is je printer rechtstreeks met het netwerk verbonden? (zoja dan moet je printerdeling helemaal niet inschakelen op de mac! is voor niets nodig dan) Als dit wel zo is dan lijkt het probleem bij de printer te liggen aangezien je zelf zegt dat de windows pc’s ook niet kunnen printen. Je printer zal waarschijnlijk niet meer verbonden zijn met het netwerk.

Bijdrager
    iCreatedTech

Ik heb ongeveer het zelfde probleem.
    Ik heb een HP Officejet L7700, bij mijn Windows based computers doet hij het wel.
    Ik denk dat het licht aan de HP drivers die je apart misschien heb geïnstalleerd.
    Sinds ik die drivers heb werkt het scannen helemaal niet en het printen heel heel soms.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.