1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Demon Hunter

Printer aan Airport Express niet werkend op Windows laptop

Hallo, ik heb deze week eindelijk mijn internet binnen gekregen, dus gelijk alles geïnstalleerd, ging heel makkelijk dus gelijk mijn Airport Express aangesloten om draadloos internet te hebben overal in huis en mijn thuisbios aangesloten via een optische digitale kabel en mijn printer aan de Airport gehangen. Op mijn Macbook kreeg ik de printer heel makkelijk aan de praat, drivers installeren en printer toevoegen bij Systeemvoorkeuren en er rolde meteen een test A4-tje uit. De Windows laptop van mijn vriendin doet echter wel moeilijk. Ik heb Bonjour for Windows geïnstalleerd en de drivers voor de printer en Airport programma, maar hij geeft steeds fout meldingen. De printer staat bij Printers en Faxen steeds op offline, als ik hem handmatig op online zet en probeer te printen geeft ie weer een foutmelding dat de printer niet gereageerd. In Airport configuratie programma zie ik de printer gewoon goed bij zowel Mac als Windows. Enig idee wat er fout kan zijn en wat de oplossing is? Hier nog wat gegevens:

Macbook
    10.5.6 helemaal up to date
    Nieuwste Airport update is al geïnstalleerd

Windows
    Windows Vista up to date
    Bonjour for Windows 1.0.6
    Ook hier nieuwste Airport update van kracht

Bij voorbaat dank!:)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.