5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin85

printen via een Belkin Network USB Hub werkt niet fijn

Sinds een tijdje maken wij gebruik van een Belkin Network USB Hub waarbij we via het netwerk kunnen printen. Nu ik gebruik ik daarvoor het programma SX Virtual Link om te kunnen connecten met de printer. Ik moet zeggen dat dit een ramp is.
    De eerste keer kan ik nog wel een connectie maken met de printer en iets kunnen printen, maar een 2e keer niet meer. Ik moet daarvoor mijn Macbook pro opnieuw opstarten om een nieuwe connectie te kunnen maken. Die connectie maken is geen probleem, alleen zegt die dat de printer offline is.

Kent iemand dit probleem, of weten jullie een ander programma die beter is?

Bijdrager
    GuijVRIENDS

als je printer bij een van je mac’s in de buurt staat kan je de printer daar aan hangen. Vervolgens stel je bij systeemvoorkeuren in dat je de printer bonjour wil delen, en als je dan op je MBP (of andere mac’s binnen je netwerk) wil printen staat ie in de lijst van de printers

Bijdrager
    erwin85

De printer hing vroeger aan de pc maar we vonden het vervelend om elke keer de pc aan te zetten om te kunnen printen. Ik heb geen iMac, alleen een MBP

Bijdrager
    Remco_vBl

Hoi Erwin,

Heb je al een oplossing gevonden. Ik ondervind hetzelfde probleem

Bijdrager
    erwin85

@remco Nee heb nog geen oplossing kunnen vinden helaas. Ik hoop nog steeds dat iemand dat wel heeft.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.