8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Sen

printen via AEBS -> jobs stopped

Hello,

Als ik via mijn Alu Powerbook een print opdracht geef naar de Airport Extreme waar een HP Deskjet 3820 aan hangt dan stopt hij er mee na een half blad. Printcenter meldt “Jobs stopped”. Terug starten helpt niet, dan valt hij weer stil na een half blad. Als ik rechtstreeks op USB aansluit dan gaat het wel goed dus het lijkt erop dat Airport de boosdoener is. Ik heb het base station gereset maar dat mocht niet baten. Iemand hetzelfde meegemaakt?

Ter info:
    – AEBS firmware v.5.4
    – HP Deskjet driver v.2.5

Bijdrager
    Esquare

Ja, zelfde probleem hier met Deskjet 940c. Gebeurt niet altijd, wel vaak.

Nog geen oplossing gevonden, helaas…

:cry:

Bijdrager
    Sen

Na lang zoeken de oplossing gevonden op het Apple Discussion forum. Het blijkt dat als je “set date & time automatically” aanvinkt, de Airport zijn verbinding verliest na x aantal uur. Een bugje in de firmware lijkt me.

Bijdrager
    Cyboarn

Als ik probeer te printen met m’n PB via Airport krijg ik “Jobs Stopped” de volgende zaken geprobeerd:

deleted printer opnieuw aanmaken
    cups herinstalleren
    permissions repair
    set date&time automatically “ont/aange-vinkt”

Printen via draadje lukt wel.
    Iemand met dezelfde symptomen?

Bijdrager
    SebastiaanV

Jobs is gestopt bij Apple?! :P

Bijdrager
    Apollo
    ”Sen”

Na lang zoeken de oplossing gevonden op het Apple Discussion forum. Het blijkt dat als je “set date & time automatically” aanvinkt, de Airport zijn verbinding verliest na x aantal uur. Een bugje in de firmware lijkt me.

Geef eens een linkje alsjeblieft, want dit is een wat erg abstracte omschrijving van een potentiƫle oplossing.:)

Bijdrager
    Esquare
    ”Apollo”
    ”Sen”

Geef eens een linkje alsjeblieft, want dit is een wat erg abstracte omschrijving van een potentiƫle oplossing.:)

Ik denk niet dat dat linkje na twee jaar nog terug te vinden is. :)

Bijdrager
    Apollo

:D
    Even gemist dat deze omhoog geschopt was.
    Dan moet ik maar eens gaan snuffelen op de support site.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.