8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    bechris60

Printen op A4 Formaat!!!!

Ik heb laatst een labelprinter aangeschaft en daarom het formaat van het papier aangepast en de marges. In ieder geval kan ik nu niet meer printen krijg gewoon een wit blad. Ook als ik opnieuw op A4 druk heeft het geen zin. ( Ik wil nu weer gewoon met mijn A4 printer printen ). Ik heb ook al een dezelfde printer met een nieuwe naam proberen toe te voegen maar dat werkt ook niet. Ik heb toen ik het deed ook per ongeluk de standaard instellingen op die van de labelprinter gezet. Ik zal wel een URL Naar DropBox werken met een afbeeldingen van wat ik zie hierbij!!!!

https://www.dropbox.com/s/wjqgp75gkk3a3ao/Screen%20Shot%202014-03-10%20at%2020.15.36.png

Update van het bericht : Ik gebruik Excel 2011 ja!!!!

Bijdrager
    GoeieDag

In welk programma print je?

Bijdrager
    csteelooper

Excel 2011 zo te zien:

@bechris60: je kunt je screenshot ook met de [IMG]-tag in je bericht opnemenā€¦

Bijdrager
    Frits

Cmd P, links onderin ‘pagina-instelling’, rechts ‘opties’ en dan ‘A4’.

Bijdrager
    Dick de Roos

Misschien raakt een printer van slag door al die uitroeptekens.
    Ik wel namelijk en ik ben niet eens een printer. 8-)

Bijdrager
    SvS

Gebruik eens wat minder !!! en je krijgt meer respect. (toonzetting is bepalend) (ook dat ‘ja!!!’ is zeer brutaal en is voor mij reden om niet hier hulpvaardig te zijn) ’n leermomentje? Fijne dag verder.

Bijdrager
    Maikelw

Dus als je in dat venster van je screenshot bij instellingen “standaardinstellingen” aanklikt en veranderd naar wat anders werkt het nog niet?

Wellicht moet je eerst de af te drukken cellen selecteren. Dit was laatst bij een collega van mij het geval.

Edit: Door een bug op de homepage staan er ineens allemaal topics van 10 maart bij “nieuwe topics”.

Bijdrager
    Rik de Belg

ligt m.i. niet aan de printer, want je voorvertoning (op je screenshot) is ook wit??
    ben je zeker dat je in Exell niet ergens verkeerdelijk je PRINT AREA hebt ingesteld?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.