25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    De esu pomi

Printen met iOS4.2?

Iemand al succes gehad met printen? Al mijn i-producten weten mijn printer te vinden, behalve mijn iPad!

Bijdrager
    Wiki Post

Which HP printers work with Apple’s Airprint?

All HP ePrint enabled printers will work with this solution worldwide. Available today are the HP Photosmart Plus e-All-in-One series, HP Photosmart Premium e-All-in-One and HP Photosmart Premium Fax e-All-in-One Printer series. Additional products for home and office will be available this fall and later this year.

Bron.

En om wat preciezer te zijn:

• HP Photosmart Premium Fax e-All-in-One Printer–C410
    • HP Photosmart Premium e-All-in-One Printer series–C310
    • HP Photosmart Plus e-All-in-One Printer series–B210
    • HP ENVY 100 e-All-in-One Printer Series–D410
    • HP Photosmart eStation Printer series–C510

Bron.

Er blijken toch nog wat printers te werken:

http://www.hp.com/sbso/printing/mac/hp-airprint.html

Bijdrager
    jasper050

Hoe is je printer aangesloten? Op de Mac of via Airport express.
    Ik heb min oudere All In One HP op de AE aan gesloten maar vindt geen printer?
    Via de iMac kan ik gewoon printen via de AE.

Bijdrager
    Jens

Momenteel alleen mogelijk met HP printers bij mijn weten. Correct me if I’m wrong …

Bijdrager
    Horloge

Mijn hp wifi-printer( hp photosmart c4580 ) wordt niet gevonden op mijn iPad.
    Ik heb een iprint app. van hp ,die mijn printer wel weet te vinden.
    Hp iprint for iPad. Prima app. Werkt perfect en snel.

Groet

Bijdrager
    Chorro

Ik kom niet eens zo ver dat ik devices kan zoeken op m’n 3GS. Kan iemand mij dat uitleggen?

Bijdrager
    Sc-cal
    Horloge op 22 november 2010

Mijn wifi-printer wordt niet gevonden.

Ik heb een iprint app. van hp ,die mijn printer wel weet te vinden.

Hier hetzelfde , de standaard toep. op de iPhone vind men HP niet.

Bijdrager
    jasper050
    Chorro op 22 november 2010

Ik kom niet eens zo ver dat ik devices kan zoeken op m\’n 3GS. Kan iemand mij dat uitleggen?

Klik bijv. in mailbericht dat pijltje tegen de klok in!

Bijdrager
    Chorro

Ahh… Dankjewel…

Hier een HP Officejet 6500 op een Airport Express aangesloten. iPrint van HP vind ‘m wel maar de standaard van iOS kan geen printer vinden :angry:

Bijdrager
    De esu pomi

Is het überhaupt al iemand gelukt om te printen? Ik probeer het via mijn draadloos netwerk, maar iPhones en iPad vinden mijn printer (recent type van Canon) niet, terwijl via mijn iMac het ene na het andere blaadje uit mijn printer rolt. Krijgen we weer het zelfde gezeur als met iPhoto ’11?

Bijdrager
    BasiX

Which HP printers work with Apple’s Airprint?

All HP ePrint enabled printers will work with this solution worldwide. Available today are the HP Photosmart Plus e-All-in-One series, HP Photosmart Premium e-All-in-One and HP Photosmart Premium Fax e-All-in-One Printer series. Additional products for home and office will be available this fall and later this year.

Bron.

En om wat preciezer te zijn:

• HP Photosmart Premium Fax e-All-in-One Printer–C410
    • HP Photosmart Premium e-All-in-One Printer series–C310
    • HP Photosmart Plus e-All-in-One Printer series–B210
    • HP ENVY 100 e-All-in-One Printer Series–D410
    • HP Photosmart eStation Printer series–C510

Bron.

Bijdrager
    Horloge

Maar de photosmart C4580 kennelijk dus niet

Groet

Bijdrager
    BasiX

@Horloge Nóg niet. Maar alle e-Print printers krijgen de ondersteuning later dit jaar.

Bijdrager
    Chorro

Grmpf… Als ze nou eens ondersteuning geven voor bonjour printers voor gebruikers van een Airport Express… Maar dan moet je weer een app a 7,99 dollar kopen

Bijdrager
    jasper050

Heb nu Fingerprint gedownload op mijn iMac.
    Nu kan ik probleemloos printen van af mijn iPad.
    Je kunt het 7 dagen uitproberen voor je 8 dollar betaald.

Bijdrager
    De esu pomi

Ben ik weer blij gemaakt met een dooie mus…

Bijdrager
    Chorro

Maar waarom kan dat met Airplay wel zonder gebruik van een Mac en met Airprint niet?

Jammer, erg jammer

Bijdrager
    Tomac5

Ik heb op Appletips.nl een handig documentje gevonden, waarmee je alle printers uit de beta van iOS 4 terug kunt zetten op je Mac. Ook is er een simpele tool waarmee je middels 1 muisklik Airprint activeert.
    Ik heb zojuist dan ook een mooie uitdraai gemaakt vanaf mijn iPhone 4 naar mijn Canon Pixma MP190.
    Het werkt, en nog goed ook:-)

Bijdrager
    Tomac5
    Bijdrager
    jasper050

Heb net de update van Numbers gedaan en deze print WEL gewoon af via Airport Epress!!

(Fingerprint had ik al helemaal afgesloten)

Bijdrager
    Chorro

De oplossing van Tomac heeft geholpen en AirPrint werkt mits mijn Mac aanstaat

De vraag blijft waarom dit niet standalone kan via m’n AE, wat Airtunes wel kan

Bijdrager
    Gewoon Jos
    Chorro op 22 november 2010

Grmpf… Als ze nou eens ondersteuning geven voor bonjour printers voor gebruikers van een Airport Express… Maar dan moet je weer een app a 7,99 dollar kopen

Inderdaad, valt me ook een beetje tegen, het is notabene een product van Apple zelf!

jasper050 op 22 november 2010

Heb net de update van Numbers gedaan en deze print WEL gewoon af via Airport Epress!!

(Fingerprint had ik al helemaal afgesloten)
    Kan je kijken of het met Pages ook werkt? Ik heb Numbers niet maar krijg het met Pages niet voor elkaar…

Bijdrager
    Elbertox

Mijn HP Laserjet 1018 wordt standaard niet ondersteund door os x. Via een kleine omweg dit wel werkend gekregen. Daarna enkele bestandjes terug in os x 10.6.5 gezet en nu kan ik via men iPhone perfect afdrukken op men printer die aangesloten zit op men macbook pro :D. Geweldig dit!

http://osxdaily.com/2010/11/11/enable-airprint-in-mac-os-x-10-6-5/

Bijdrager
    BasiX

Er blijken toch nog wat printers te werken:

Mijn e-All-in-One werkte eerst ook niet, maar na een firmwareupdate van de printer werkt alles als een zonnetje.

(Photosmart Wireless e-All-in-One (B110))

Bijdrager
    Sc-cal

Met de Hack werkt men printer perfect..

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.