10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Brims

Print menu

Dagelijks moet ik op vele printers printen.
    Infotech machines, AB dick en HP.

Bij ons op de afdeling probeer ik Apple hoog te houden maar mijn collega’s geven de voorkeur aan windows. En dit komt met name omdat het printmenu veel uitgebreider is dan dat van de mac. Sterker nog op de HP designjet 2500CP krijg ik geen afdruk vanuit OSX.
    Kunnen ze dat nou echt niet beter maken?
    Waarom moet een mac gebruiker altijd net iets even niet kunnen?

(ook even denkent aan Java. Want dat werkt ook voor geen meter. chatboxen en telebankieren)

En toch blijf ik een mac gek.

Bijdrager
    maceddy

Ik telebankier met SNS bank op de Mac…

Zonder problemen. Weliswaar met IE.
    Safari alleen nog onder v74 geprobeerd. Helaas werkt alles behalve bevestigen van opdrachten :roll:

Bijdrager
    Brims

Dat vindt ik dus klote dat je niet kan bevestigen…
    Ik wil gewoon kunnen bankieren.
    Ligt dat nou aan het os of aan de bank?

Bijdrager
    Walkingfingers

is er ‘open’ communicatie tussen de systeembeheerder/ICT-afdeling en de macgebruiker zodat je zeker weet dat er geen informatie wordt achtergehouden cq geblokt?

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Lytstomke”

Bij ons op de afdeling probeer ik Apple hoog te houden maar mijn collega’s geven de voorkeur aan windows. En dit komt met name omdat het printmenu veel uitgebreider is dan dat van de mac. Sterker nog op de HP designjet 2500CP krijg ik geen afdruk vanuit OSX.
    Kunnen ze dat nou echt niet beter maken?
    Waarom moet een mac gebruiker altijd net iets even niet kunnen?

(ook even denkent aan Java. Want dat werkt ook voor geen meter. chatboxen en telebankieren)

En toch blijf ik een mac gek.

kijk hier http://www.ualberta.ca/CNS/PLOTTER/driver_instructions.html even. De laatste regel geeft inderdaad een beperking aan!

Bijdrager
    Brims

Thanks!!!

Bijdrager
    JeePee

Ik zit nu 2 maanden bij De Bank en bankier via internet met Safari zonder problemen!:P

Sorry, was off-topic… :sealed:

Bijdrager
    Kleurecht
    ”Lytstomke”

Sterker nog op de HP designjet 2500CP krijg ik geen afdruk vanuit OSX

Er lopen wel wat dingen door elkaar hier maarrrr toch een korte reactie. Dat er nog steeds geprint wordt op de designjet 2500 vind ik prachtig, deze printer is reeds de prehistorie voorbij en werd hier wel eens als bijzet tafel gebruikt. Eens is een produkt “end of life” en wordt het niet meer ondersteund. HP heeft wel drivers beschikbaar hier maar ik kan het helaas niet meer testen op bruikbaarheid.

Je kan wel in OS vernieuwend zijn maar de hardware moet wel meegroeien. De computers die in de tijd van de intro van deze printer verkocht werden zijn ook reeds 6 jaar oud.

succes

Bijdrager
    Brims

Er lopen wel wat dingen door elkaar hier maarrrr toch een korte reactie. Dat er nog steeds geprint wordt op de designjet 2500 vind ik prachtig, deze printer is reeds de prehistorie voorbij en werd hier wel eens als bijzet tafel gebruikt. Eens is een produkt “end of life” en wordt het niet meer ondersteund. HP heeft wel drivers beschikbaar hier maar ik kan het helaas niet meer testen op bruikbaarheid.

Duur bijzet tafeltje!
    Toch is ie al postscript 3
    Had ik toch verwacht dat ie beter werd ondersteund.

Op windows kan je zien hoe het document op de rol komt en hoe de marges zijn.

Bijdrager
    Kleurecht
    ”Lytstomke”

Duur bijzet tafeltje!
    Toch is ie al postscript 3
    Had ik toch verwacht dat ie beter werd ondersteund.

Op windows kan je zien hoe het document op de rol komt en hoe de marges zijn.

Van mij mag elke designjet printen en ondersteund worden tot de printer totaal uit elkaar valt (goed voor de supplies) maar helaas is dat niet het geval, ik verwacht ook niet dat dit beter gaat worden. En duur? dat valt wel mee, als de printer na zoveel jaren nog niet is afgeschreven wordt er te weinig geprint.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.