7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    apple-man

print creations van arcsoft werkt niet meer met catalina.

Hallo ik heb een probleem. Ik gebruik het volgende programma print creations van arcsoft. Nu werkt dit programma niet meer omdat os catalina dit niet meer ondersteund aangezien deze geen 64 bit is zoals catalina. Ik gebruik dit programma best wel vaak en voorall het programma funhouse wat daar in zit. Daar kun je snel en gemakkelijk leuke en grappige foto’s mee maken. Nu ga ik een vraag stelen waar ik het antwoord all op weet ben ik bang. Is het misschien toch mogelijk omdat een 32 bit programme alsnog werkend te krijgen op mijn Mac met catalina. zo niet dan is mijn volgende vraag of iemand een goed alternatief weet voor dit programma die wel werkt met catalina BVD

Bijdrager
    KarelWillem

Nee. En nee.

Bijdrager
    sedikit

Misschien overbodig te melden, maar hier kun je controleren op welk systeem iets (nog) werkt:

https://roaringapps.com/apps

Het gekke is, dat Print Creations nergens vermeld wordt. Andere Arcsoft programma’s wel.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zegt wel iets over het belang van die app voor de firma.

B.t.w. zijn er werkelijk honderden ‘grappige’ en morphing  foto-apps voor Mac OS.

Dus er is vast wel een alternatief te vinden.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 3 dagen geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij is die RoaringApps website ook al weet ik hoe lang niet meer actueel.

Bijdrager
    sedikit

Valt wel mee is mijn ervaring. Als ze niet zeker zijn, staat er achter de applicatie/systeem een blauw rondje met een vraagteken:

Mac apps controleren op 32-bit of 64-bit:

Ga naar  en klik op ‘Over deze Mac’
    Open het tabblad ‘Overzicht’
    Klik op ‘Systeemoverzicht’
    Scroll in de kolom naar beneden tot de categorie ‘Software’
    Klik vervolgens op ‘Programma’s’ en wacht tot de lijst is ingeladen

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 3 dagen geleden door sedikit.
    Bijdrager
    apple-man

IK heb nog eens geprobeerd om print creations te installeren en ik kreeg de volgende melding connectservice moet worden bij gewerkt. Maar toen ik vorige week probeerde het geïnstalleerd te krijgen kreeg ik ook eens de melding dat mijn mac de connectservice niet kon vinden. 

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.