5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    hvwaard

Print Center

Kan iemand mij helepen met wat ZE E R eenvoudge hulp voor de installatie van een Epson printer (Stylus 760) op een iBook?

Het is me inmiddels gelukt om de driver te installeren. Maar als ik nu de printer via het ‘printe center’ probeer toe te voegen krijg ik de melding “het programma ‘Print Center’ is onverwacht gestopt”

Ik weet weinig of niets van Apple computers (iBook)
    Alvast bedankt

Groet,
    Hugo

Bijdrager
    Walkingfingers

ik zal een poging wagen; wat doe je als je je printer wil toevoegen.
    m.a.w. wat zijn je handelingen?

Bijdrager
    hvwaard

Omdat ik op die laptop nergens de optie ‘print center’ zie (ik weet dus echt niets van iBooks), ga ik via de help-functie naar afdrukbeheer. Als ik daar eenamal ben klik ik op ‘printer aan de lijst toe voegen en krijg dan die melding.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”hvwaard”

Omdat ik op die laptop nergens de optie ‘print center’ zie (ik weet dus echt niets van iBooks), ga ik via de help-functie naar afdrukbeheer. Als ik daar eenamal ben klik ik op ‘printer aan de lijst toe voegen en krijg dan die melding.

dit wijkt af van je eerste bericht, daar heb je het wel over printcenter.
    afdrukbeheer is de nl-versie van printcenter.

lijkt me handig iemand te vinden die je iets over een ibook en bijbehorende software verteld alvorens verder te gaan, anders wordt het een lange moeizame weg.

Bijdrager
    hvwaard

Okay, laat maar. Ik heb helaas nog nooit een iBook onder handen gehad vandaar. Ik neem het ding wel mee naar m’n werk en vraag het wel aan onze ICT-afdeling.

Anyway…., bedankt voor je reactie!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.