15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Prijzen van de abbonementen iPhone bekend!?

Betekend dit dat de prijzen definitief vastgesteld zijn? Als $59,99 het goedkoopste is, denk ik dat ik geen iPhone ga overwegen hoor, waarom 450 belminuten, en niet nog een met 100 voor $10 o.i.d?

– Voor $59,99 heb je 450 belminuten, 200 sms’jes en 5000 nacht- en weekendminuten (wat het dan ook mag betekenen:wink: )
    – Voor $79,99 heb je 900 belminuten, 200 sms’jes en onbeperkte nacht- en weekendminuten
    – Voor $99,99 heb je 1350 belminuten, 200 sms’jes en onbeperkte nacht- en weekendminuten.

Extra’s:
    Je kan ook het aantal sms’jes verhogen, upgraden naar 1500 sms’jes per maand kost $10 extra,
    Een onbeperkt aantal sms’jes kost $20 extra

Bijdrager
    presque rien

Aan die prijzen voor een abonnement zou ik ook geen iPhone kopen.

Maar ik vermoed dat de prijzen voor gsm-telefonie in de VS en België niet te vergelijken zijn. Ik dacht dat die in de VS zowieso duurder zijn omdat ze de toestellen op die manier sponsoren.

In België is dat sowieso niet toegestaan (koppelverkoop) en een abonnement van 50 euro bestaat hier gewoon nog niet op de markt. Abonnementen schommelen tussen 15 à 30 euro… (bij Base bvb).

Afwachten en niet panisch reageren.

Bijdrager
    appleholic

Hiha, als ik zulke tarieven in NL zou hebben, zou ik geen seconde twijfelen. DIt is erg goedkoop.
    Onbeperkt bellen in weekend en ’s avonds, onbeperkt naar mobiel, 200 SMS’jes, 900 belminuten, voor maar ca. €55. Ik betaal nu voor 900 minuten € 100. Waarschijnlijk moet je dan nog wel het toestel kopen voor $ 700.
    Maar zal hier wel weer veel duurder zijn…

Inactief
    Anoniem

En wat te denken van “unlimited data”… ook al is het EDGE.

Bijdrager
    Nilles01

In Nederland kan een provider zoveel korting geven als ze willen (tot gratis aan toe)

In de USA mag een provider maar MAXIMAAL 100 dollar korting geven op een toestel icm een abonnement.
    dwz dat de iPhone maximaal 700 dollar los zou kosten in de 8 GB variant….

Geblokkeerd
    Anoniem

Dus dat wil zeggen dat de iPhone in Nederland (stukken) goedkoper wordt?

Inactief
    Anoniem

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat AT&T zelfs helemaal géén subsidie verleent op de iPhone. Ding kost maar een paar honderd dollar om te maken, en ze verkopen ze voor $499 en $599. Het zou inderdaad dus kunnen dat hij in Nederland aanzienlijk goedkoper wordt… al betaal je die “korting” uiteindelijk wel uit je eigen zak.:wink:

Even geïnformeerd… en zelfs personeel van Apple Europa kan niet aan die dingen komen, dus het wordt gewoon wachten op de officiële Europese versie.

Bijdrager
    Nilles01

Hij zal naar verwacht idd stukken goedkoper worden dan in de USA.
    Maar het klopt ook dat je hem uiteindelijk toch volledig betaald omdat je kosten per maand met toestel altijd stukken hoger zijn dan zonder toestel.

Bijdrager
    Juch

er liep toch al een draadje hierover…..

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=103662

Geblokkeerd
    Anoniem

Minstens 450 belminuten vind ik wel aan de grote kant, waarom niet ook 1 van 120 minuten? Maar dan wel met dezelfde specs zoals Visual Voicemail en Internet, maar dan wel een stuk goedkoper:wink:

Bijdrager
    Mr Van

Bericht op nu.nl iphone komt 99% zeker via vodafone.

Bijdrager
    Cloudsurfer

60 euro per maand is teveel, zeker als je daarop nog eens 499 moet dokken voor een telefoon.

Ik blijf voorlopig wel bij m’n 20 euro per maand en GRATIS telefoon.

Bijdrager
    Petje
    ”Mr

Wat een Kull verhaal….Nu.nl heeft het verhaal weer van “Bright” en die hebben het weer een anonieme bron. Nou mijn anonieme bron komt van T-mobile en die staan ook op het punt om de laatste puntjes op de i (phone) te zetten.

Bijdrager
    Mr Van
    ”Petje”
    ”Mr

Wat een Kull verhaal….Nu.nl heeft het verhaal weer van “Bright” en die hebben het weer een anonieme bron. Nou mijn anonieme bron komt van T-mobile en die staan ook op het punt om de laatste puntjes op de i (phone) te zetten.

T-mobile heeft idd 1% kans (ik zei ook 99% zeker)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.