9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    fargo

prijzen macschermen

Ik lees geregeld dat de prijzen van lcd schermen procenten zakken ,
    hoe zit dat met mac schermen,
    ten laatste mei 07 moet ik er nog twee aankopen, komt ik nog in aanmerking voor een prijsdaling of is dat niet te voorspellen ?

Bijdrager
    aerosoul

http://buyersguide.macrumors.com/

zou dan nog even kijken.. Welke schermen wil je gaan kopen?

Bijdrager
    fargo

2×20″

Bijdrager
    Yaris

Hardware wordt altijd beter en goedkoper. Als je kan en wil wachten, wacht dan af. Koop het anders nu meteen.

Bijdrager
    fargo
    ”Yaris”

Hardware wordt altijd beter en goedkoper. Als je kan en wil wachten, wacht dan af. Koop het anders nu meteen.

Idd, dat is ook geen nieuws voor mij,
    ik las ergens dat er een webcam in de nieuwe lcd monitoren zou ingebouwd worden,
    HDMI connector enz,
    ik wil ze gebruiken in juni 07, wat ik wil weten, komt die update er voor of er achter

Bijdrager
    aerosoul

tsjah dan zou k zowiezo nog wel even wachten.. ik denk wel dat ze of in juli of ‘r voor toch ewl met ’n update zullen komen..

Bijdrager
    fargo

ok , dank , mocht u of iemand anders iets opvangen die concreter is,
    mag hij mij gerust een pm sturen, ondertussen wacht ik af, ik heb in feite nog 4 a 5 maanden.

Bijdrager
    pwnrOiNK

ik zit in het zelfde schip wil graag een apple scherm maar eigenlijk pas als ze geupdate worden.
    nu is die kans groot dat ze voor juni of een prijsdaling krijgen of geupdate worden.
    die kans dat er een webcam in komt lijkt mij erg klein. het enigste wat ik zie gebeuren zijn betere specificaties van de lcd schermen en een prijsdaling. En uiteraard hogere resoluties. wat natuurlijk ten goede komt van de resolutie onafhankelijke techniek die dalijk in leopard komt.

Bijdrager
    fargo

ondertussen een maand verder, nog iemand die meer weet ivm macschermen ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.