6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Jord

Prijzen fotoboek iPhoto

Ik ben net terug van vakantie in Egypte en maar gelijk aan de slag gegaan met de foto’s een beetje te ordenen en te bewerken in iPhoto en alvast wat te rommelen met het maken van een fotoboek. Alleen als ik klik op ‘opties en prijzen’ in het beginmenuutje van het fotoboekengedeelte wordt ik gelinkt naar een gedeelte van de applesite die niet meer bestaat. En als ik zelf kijk op het iPhotogedeelte van apple.com kan ik alleen maar zien wat de nieuwe features zijn van iPhoto 11. Zelf gebruik ik overigens nog het iLife ’09 pakket.
    Heeft iemand enig idee waar ik wel een overzicht van de prijzen en mogelijkheden kan vinden?

Moderator
    Strifer

Er zit inderdaad een foutje, want ook ik kan het niet vinden op de website van Apple. Wat je wel kan doen is in iPhoto een fotoboek aanmaken en dan klikken op bestel fotoboek. Dan zie je de prijs van het huidige fotoboek en zo kun je dus een beetje rommelen en een indicatie krijgen van de prijzen. Niet ideaal, maar totdat het overzicht weer terug is wel iets om een beetje mee te beginnen.

Het lijkt erop alsof ze de Nederlandse pagina nog niet af hebben gemaakt ofzo, want hij komt ook in het engels naar voren. Bij mij in ieder geval.

Deze pagina heeft ook een klein overzichtje, daar krijg je wellicht een beter idee mee:
    http://www.fotovergelijk.nl/fotoalbum/117-Apple-fotoalbum-prijzen-levertijden.html
    De verzendkosten zijn volgens mij een euro of 7.

Overigens is een 20 bij 15 fotoboek met 26 pagina’s bij mij 11,33 euro exclusief btw in iPhoto ’11. Met btw is dat ongeveer 13,50. De verzendkosten zijn 6,99, maar ook exclusief btw. Voor 26 pagina’s van 20 bij 15 (zachte kaft) plus bezorgen betaal ik nu in iPhoto ’11 totaal 21,80. Vergeleken met die website lijkt het dus iets goedkoper…

Bijdrager
    Yost

Ik heb hetzelfde probleem, en heb het aangemeld bij Apple via
    http://www.apple.com/nl/support/photoservices/account_troubleshooting/

Als jij dat nou ook doet, krijgen ze tenminste meer meldingen. Misschien gaan ze er zelfs iets aan doen.

Bijdrager
    Jord

@strifer De Engelstalige pagina’s waren mij inderdaad ook al opgevallen. Beetje slordig eigenlijk.
    Bedankt voor je link naar het overzicht op fotovergelijk.nl. Dit was een beetje wat ik wilde weten.
    Ik had namelijk geen zin om eerst een heel boek samen te stellen en er dan achter te komen, dat ik het te duur zou vinden. Al had dat met het automatisch vullen misschien niet heel veel tijd gekost, maar goed…

@yost Zal zo een melding maken, en hopen dat ze er iets aan doen.

Bijdrager
    JJmac

Ik zie op de tv steeds de reclame van Albelli, heeft iemand ervaring hier mee, of met een andere aanbieder.
    Het gaat mij om de prijs kwaliteit verhouding en uitvoerbaar met osx.

Bijdrager
    rmfloris

Het vinden van de prijzen is zeker lastig. We hebben de prijzen nu iets aangepast, zodat het beter aansluit met de prijzen welke we op de website kunnen vinden. Mochten iemand nog extra updates/verbetering hebben, dan hoor wij dat natuurlijk graag.

@jjmac, kijk eens op onze website voor ervaringen met Albelli. Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Albelli, makkelijk en snel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.