8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    TurkishDelight

Prijzen en beschikbaarheid ophalen op SunWeb duurt erg lang

Misschien ligt het aan mij, maar er lijkt geen einde te komen als je even voor een reisje op Sunweb.nl de prijzen en beschikbaarheid wil opvragen.

Je krijgt dan zo n zonnetje dat als een gek tekeer gaat met de tekst:
    Bezig met ophalen prijzen en beschikbaarheid…

Draaien en draaien dat ie blijft… maar geen prijzen…
    Best wel irritant.. want je weet niet hoe lang je nou moet wachten, en of je na lang wachten ook daadwerkelijk ooit de prijzen zult zien..

Misschien kunnen jullie even checken of het bij jullie wel werkt:
    Om een voorbeeld te nemen, moet je even naar deze site gaan en aanklikken op het aantal dagen, bijvoorbeeld 15 Daagse vliegreis..
    http://zon.sunweb.nl/bestemmingen/index.asp?ACC_GUMBFUGA

PS: ik gebruik Safari als internetbrowser.

Bijdrager
    Golfgast

Probeer het ook even met FireFox, of een andere browser dan Safari. Misschien is die site gebaseerd op een plugin die Safari niet heeft.

Bijdrager
    TurkishDelight

geprobeerd, maar nee geen succes.:(

Bijdrager
    macsterdam

Het werkt inderdaad niet met Safari (geen idee waarom), maar met Camino gaat het prima!! Daarmee boek ik m’n reizen zelf daar.

Bijdrager
    Esquare

Heb hem een kwartiertje laten draaien, maar ook hier nakkes. Met IE onder Windows (uiteraard) geen probleem, dus even dacht ik dat ze gewoon geen Mac-klanten wilden hebben, daar bij SunWeb. Maar met Opera 9 voor de Mac gaat het ook. :)

Bijdrager
    iJoost

Dit is het probleem

[code:1:fbc0d4a4e6]Warning: Element referenced by ID/NAME in the global scope. Use W3C standard document.getElementById() instead.
    Source File: http://zon.sunweb.nl/boeken/stap1/index.asp?rs=SZGUMBFUGA/VL-4&fp=&tp=&ac=GUMBFUGA
    Line: 9[/code:1:fbc0d4a4e6]

Of liever gezegd vier stuks daarvan. Die zorgen ervoor dat je niet krijgt te zien wat er geladen is. Iemand moet die webmaster/ontwikkelaar even leren wat DOM is.

Bijdrager
    bladerunner
    Bijdrager
    sypie

Geprobeerd met Firefox, misschien op een tijdstip dat half nederland geen zin meer heeft om achter e computer te zitten. Hier worden de gevraagde pagina’s snel geladen, zonder problemen. Misschien heeft de betreffende server ook last gehad van de warmte en van de drukte op dat moment?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.