13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Moderator
    Rivanov

Prijs voor MacBook White (mei 2007)

Heb een MacBook White 2.0Ghz, 1GB geheugen met Superdrive uit Mei 2007 op het oog.
    Kan ‘m hebben voor €625,-

Schappelijke prijs?

Bijdrager
    Josebo.

Ziet er goed uit. Wat extra RAM erbij doen en je hebt gewoon een goede machine!

Moderator
    Rivanov

Heb hier nog 2x 1GB Ram liggen die uit m’n iMac komt. Die is ook bruikbaar in de MacBook, dus dat is geen enkel probleem.

Bijdrager
    Soulshaker

volgens mij gaat dit model tot 3Gb ram, en heeft een iets mindere grafische chip .
    Dat is volgens mij het enige nadeel, kijk ook ofdat er geen barsten in de topcase zijn

Inactief
    Anoniem
    ”Rivanov”

Heb hier nog 2x 1GB Ram liggen die uit m’n iMac komt. Die is ook bruikbaar in de MacBook, dus dat is geen enkel probleem.

Mits het 800MHz modules zijn uit de ALU-iMac?!

Moderator
    Rivanov

De Macbook in kwestie heeft 2x 512MB, dus dat wordt dan vervangen door 2x 1GB die ik hier nog heb liggen. De topcase is zover ik op de foto kan zien niet gescheurd. Ik kan van te voren nog gaan kijken alvorens ik besluit tot aankoop.

@Diotav: Nee het zijn de 667Mhz 1 Gb DDR2 PC2-5300 so-dimm modules. (uit mijn Alu-iMac)

Bijdrager
    sven-
    ”diotav”
    ”Rivanov”

Wat is dat toch op dit forum met “mits” en “tenzij”.

Mits = op voorwaarde dat.

En ontopic: volgens mij zouden die hoger geklokte 800MHz geheugenmodules ook wel werken, maar of het goed is voor de modules en/of MacBook weet ik niet.

Inactief
    Anoniem
    ”sven-“

Mits = op voorwaarde dat.

Dank u Dikke van Dale ..:roll:

Bijdrager
    sven-

Graag gedaan Dion :?

Moderator
    Rivanov

Ga morgenmiddag even langs om te kijken en dan waarschijnlijk over tot aankoop.
    Vind de prijs uiterst scherp dus kan ‘m niet laten liggen.

Bijdrager
    Mono1
    Bijdrager
    KR1275

Zijn er inmiddels geen interessantere aanbiedingen bij Apple winkels?? Het is geen goud he….

Bijdrager
    G-Force
    ”diotav”
    ”Rivanov”

Zou geen enkel probleem mogen vormen overigens, dat geheugen klokt zichzelf gewoon terug naar 667 MHz als het moet.:)

2x 2 GB in die MacBook is ook geen probleem, je kan alleen niet meer dan ~ 3,3 GB gebruiken.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.