11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    superluuk

Prijs Ipod touch

Paar uur geleden was de touch 209 euro toen 229 euro voor ff en nu is ie weer 219….

rara

Bijdrager
    LEXY

Ja de dollar koers fluctueert nogal.

Bijdrager
    Gilbert

Heb ik gisteravond een ipod touch gekocht voor 209,- en meteen overgeboekt, blijkt nu dat ie 219,- kost.
    Kijk ik naar de bestelstatus dan is de prijs ook 219,- terwijl ik een bevestiging heb waarop 209,- euro vermeld staat.

Ben benieuws hoe dit afloopt

Bijdrager
    Josebo.

Ik denk dat het er niet gunstig voor je uit ziet. Heb het volgende stukje in de voorwaarden gevonden.

Prices
    The Apple Store endeavors to offer you competitive prices on current Apple products, selected Sale and Apple Certified Reconditioned products, and third-party products. Your total order price will include the price of the product on the day of shipping plus any applicable sales tax and shipping charges. Apple reserves the right to change prices for products displayed at the Apple Store at any time and particularly to correct pricing errors that appear on the Store.

Should Apple reduce its price on any shipped product within 14 calendar days of shipment, you may contact Apple Sales Support at 1-800-676-2775 to request a refund or credit of the difference between the price you were charged and the current selling price. To receive the refund or credit you must contact Apple within 14 calendar days of the price change

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”Gilbert”

Heb ik gisteravond een ipod touch gekocht voor 209,- en meteen overgeboekt, blijkt nu dat ie 219,- kost.
    Kijk ik naar de bestelstatus dan is de prijs ook 219,- terwijl ik een bevestiging heb waarop 209,- euro vermeld staat.

Ben benieuws hoe dit afloopt

Jij moet gewoon 209 euro betalen. Hadden ze maar de juiste prijs aan moeten geven, dit is verder niet jouw schuld.

Bijdrager
    Josebo.

Denk niet dat het zo werkt. De voorwaarden zijn duidelijk genoeg en die heeft Apple niet voor niets opgesteld!

Bijdrager
    superluuk

ik wacht gewoon ff tot ze in de mediamarkt liggen…. :)

maar vergeleken met de dollar koers betalen we nu nog steeds absurd meer, ook metbelasting….

209 fijner zijn:)

Bijdrager
    Timpie

Mensen die hem kochten voor 209 krijgen hem voor 209, nu kost hij 219.

Foutje in de store, verhaal staat te lezen op forum vna tweakers

Bijdrager
    Yaratje

219 euro is ie:)

Weet iemand wanneer hij in de Applestore ligt in NL?

Bijdrager
    superluuk

Mediamarkt vrijdag / zaterdag maar zou opeens ook morgen kunnen zijn:)

Bijdrager
    Yaratje

Meen je niet:O

Ik dacht dat we misschien nog weken zouden moeten w88:o

Kan ik hem eerder halen dan verwacht:lol:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.