30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)
  • Q:
    Bijdrager
    J.C.

Prijs iPhone

Ok, weet iemand nu hoe het met de prijs zit, want sinds een na laatste aflevering van OMT snap ik er niks meer van.

Bij de introductie van de iPhone, zou de prijs van de 4Gb $499 zijn.
    De 8Gb versie zou $599 gaan kosten.

Is dit nou de prijs die je betaald voor een nieuw toestel, die mij erg redelijk lijkt als je kijkt naar de mogelijkheden, en de prijs van bijvoorbeeld van de nieuwste SE, 449 Euro, heel eerlijk.

Nu begreep ik uit de #79 OMT aflevering dat dit nog eens eens bovenop de prijs van het abonnement komt? Dit lijkt met niet waarschijnlijk, als je na gaat dat er een 2 jarig abonnement bij neemt van 20 euro per maand.

Als het gewoon 499 zou zijn, vind ik dit een zeeer redelijke prijs, jullie?

Bijdrager
    PietjePuk

Niemand kan hier al antwoord op geven.

Bijdrager
    Str86pkoek

Nouw geloof me, daar in San Francisco zal er heus wel iemand zitten die dat wel zal weten hoe dat zit. :evil:

Ik denk overigens niet dat in Nederland betaalt moet worden voor het toestel én het abbonement, in veel andere landen moet voor beide worden betaald. Nederlanders boffen maar dat ze hun toestel meestal gratis krijgen bij een abbonement, Ik weet niet of dit in België ook zo het geval is? :sealed:

Bijdrager
    J.C.

In België is het iedergeval niet mogelijk, daar is abonnement icm met een toestel niet mogelijk.

Bijdrager
    renkoprins

beetje jammer wel dat ze nog niks bekend maken over de prijzen van die iPhone… ik zou het wel lekker vinden als k weet hoeveel k moet hebben wil k er een kunnen betalen…

cheers

Bijdrager
    macmickey2

Als de boys van OMT het zeggen dan zal het wel kloppen. Zij hebben echt hardcore bronnen bij Apple en alle telefoonproviders….:? Wacht nou maar op officiele berichtgeving heb je veel meer aan…:wink:

Bijdrager
    addi

Je betaalt dus 499 en 599 en daarbij moet je dan nog eens een abonnement nemen.
    Je moet dus beide betalen, de reden hiervoor is dat apple controle wil houden over zijn prijszetting en dus niet wil dat de providers de iphone subsidieren.

Bijdrager
    macmickey2

Klopt niet….er zijn gewoon per land verschillende wetten die omgaan met “koppelverkoop”. Hier in NL sluit je dus een abbo af voor bv 2jaar en dan “krijg” je de telefoon gratis. Mag niet in andere landen. heeft niets met het feit te maken dat Apple in control wil blijven. Denk dat het Steve aan zijn anus zal oxideren als die iPhone maar flink verkocht wordt (zou betekenen dat de providers die dingen inkopen en proberen te verkopen). De Europese markt is volledig anders dan de Amerikaanse. Er is hier geen provider met een volledige Europese dekking…..

Bijdrager
    jspr
    ”macmickey2″

Hier in NL sluit je dus een abbo af voor bv 2jaar en dan “krijg” je de telefoon gratis.

Je betaald nog steeds “verkapt” de prijs voor de iPhone, wees daar maar niet bang voor;)

Bijdrager
    macmickey2

vandaar “krijg”…..:wink:

Bijdrager
    jspr
    ”macmickey2″

vandaar “krijg”…..:wink:

Dat snap ik :wink:

Bijdrager
    hansilan

hier in belgië is koppelverkoop in iedergeval verboden dus zal de ipod gewoon aan die prijs verkocht worden en kan je er eender welke sim kaart in proppen.
    voor belgie kan dit vb: proximus, mobistar, orange, mobile factory of iets anders onbekend. zijn

Bijdrager
    PietjePuk

Of ze brengen dat kreng hier niet uit gewoon:P

:wink:

Moderator
    unSOUND
    ”J.C.”

Nu begreep ik uit de #79 OMT aflevering dat dit nog eens eens bovenop de prijs van het abonnement komt? Dit lijkt met niet waarschijnlijk, als je na gaat dat er een 2 jarig abonnement bij neemt van 20 euro per maand.

Dat is het geval in AMERIKA…. In Amerika mogen ze geen kortingen geven op telefoon zoals ze dat hier in Nederland wel doen… in Amerika betaal je dus ALTIJD de volle prijs voor een GSM, ongeacht je abbo. Wat de prijzen in Nederland dus worden weet nog niemand.

Bijdrager
    Mr Van

nog even en de Google phone is er nog sneller dan die iphone.
    Hoe langer wachten, des te meer zal die tegenvallen.

Moderator
    unSOUND

Hoe erg hij tegenvalt hangt er niet van af hoe lang het duurt, maar hangt er helemaal van af hoeveel je jezelf belooft. Een tegenvaller is alleen het gevolg van een te hoge verwachting, en nergens anders.

Inactief
    Anoniem
    ”unSOUND”

Een tegenvaller is alleen het gevolg van een te hoge verwachting, en nergens anders.

Klein probleem is dat de verwachtingen extreem hoog liggen. De eerste hit op “phone” bij Google gaat over de iPhone… idem voor afbeeldingen.:?

Moderator
    unSOUND
    ”Zakske”

Klein probleem is dat de verwachtingen extreem hoog liggen.

Verwachtingen zitten tussen je oren, en nergens anders. Ook het hele concept of je de geruchten gelooft is een gevolg van zelf wel of niet hopen / verwachten… Of je dus wel of niet teleurgesteld wordt heb je volledig zelf in de hand.

Inactief
    Anoniem

Mijn verwachtingen zijn normaal… ik doelde eigenlijk meer op “de verwachting van de rest van de aarbol in z’n totaliteit”.:wink:

Bijdrager
    hansilan

Ik ben is benieuwd of het gaat aanslagen het is redelijk duur en gaat maar 4 of 8 gig geheugen hebben.
    Maar de ontwikkeling staat niet stil ik heb vernomen dat er kaartjes gaan komen van 32 gig
    weet niet welk type iets groter als sd.
    als ze dat in een iphone steken dat heb je een bangelijk apparaat

Bijdrager
    PietjePuk

Zo’n kaart van 32 gb zal meer kosten dan de iPhone zelf, ….

Bijdrager
    Juch

je kon toch ook geen externe kaarten in de iphone stoppen….?

Bijdrager
    hansilan

je kon toch ook geen externe kaarten in de iphone stoppen….?

Volgens vrienden van mij steken er losse geheugenkaartjes in een ipod nano waarom niet in de iphone

Bijdrager
    Juch
    ”hansilan”

Volgens vrienden van mij steken er losse geheugenkaartjes in een ipod nano waarom niet in de iphone

??

Moderator
    unSOUND
    ”hansilan”

Dat was in de iPod mini zo, in de iPod nano niet.

Bijdrager
    hansilan

sorry

Bijdrager
    J.C.
    ”PietjePuk”

Zo’n kaart van 32 gb zal meer kosten dan de iPhone zelf, ….

Dat zal wel weer een kwestie van tijd zijn, die kaartje worden van zelf weer goedkoper, alleen daar gaat jammer genoeg weer tijd overheen. Net als dat je vroeger 50 euro voor een kaartje van 256mb neer legde, krijg je er nu 4gb voor.

Bijdrager
    jappo

Ach je kan overal wel op wachten, over 200 jaar hebben ze 200 gig op zo een kaartje bijvoorbeeld.

Bijdrager
    TodiWa

Als het al niet sneller is… :)

Bijdrager
    CaDoc
    ”unSOUND”

Dat is het geval in AMERIKA…. In Amerika mogen ze geen kortingen geven op telefoon zoals ze dat hier in Nederland wel doen… in Amerika betaal je dus ALTIJD de volle prijs voor een GSM, ongeacht je abbo. Wat de prijzen in Nederland dus worden weet nog niemand.

Volgens mij is het in de VS juist bijna alleen maar koppelverkoop. Je kan daar bijna geen telefoon krijgen die niet gesimlocked is, vermeldt ook Wikipedia. Kijk maar eens op de site van Cingular: allemaal “2-year plans” en dergelijke. Probeer anders ook eens een telefoon te selecteren bij Verizon: een LG Chocolate voor $ 99,99 (on-line prijs)bij een 2-year plan. Sterker nog, sommige telefoons kan je wel bij de ene maar niet bij de andere service provider krijgen.

Cingular probeert volgens dit artikel zelfs de eerste paar maanden exclusieve rechten voor de verkoop in de USA te verkrijgen.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.