9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    LdeV

prijs iPhone 4

Hee allemaal,

ik vroeg me af hoeveel de prijs van de iPhone 4 zou dalen als er 2 nieuwe iPhones komen? Want ik heb nu nog een rotding van Samsung, en ik wil erg graag een iPhone. Maar zomaar een losse kopen is ook best duur.. Zou de iPhone 4 veel goedkoper worden of niet?

Bijdrager
    Michaeltje

Vanaf dat er een nieuwe iPhone op de markt is , zal de prijs wel zakken. En zou dan ook eens de tweedehandsmarkt site’s bezoeken als ik van jou was.

Bijdrager
    IBram15

Ik denk dat de iPhone 4 dan dezelfde prijs als de 3Gs nu zal krijgen. Ik denk dat het effectiever is om de 2de hands markt af te zoeken.

Bijdrager
    KarelWillem
    LdeV op 02 oktober 2011

….Zou de iPhone 4 veel goedkoper worden of niet?

Ja.

Of niet.

Dus dat heb je goed gezien.:wink:

Moderator
    unSOUND

Nee. Wat je de vorige keer eigenlijk al zag, en wat Apple feitelijk met al hun hardware doet, is gewoon de oude eruit gooien en vervangen voor de nieuwe. Oude voorraad voor minder geld zie je hooguit bij de tussenverkopers.

Bijdrager
    thomth

de kans is zeker aanwezig dat wanneer apple een iPhone 4S of 5 uitbrengt, er een 8GB iPhone 4 komt. Net als bij de huidige iphone en 3GS. Deze zal zeker veel minder kosten dan de huidige.

Bijdrager
    rdesign
    LdeV op 02 oktober 2011

… een rotding van Samsung…

Pleonasme. :yum:

Bijdrager
    MacAanZee

De prijs van de iPhone 4 zal vooral afhangen van het feit of er een iPhone 4s komt of niet. Als die er wél komt, verdwijnt de iPhone 4 uit het assortiment. De APR’s geven niet of nauwelijks kortingen en bijv overgebleven partijen worden voordeliger verkocht via Mediamarkt en dat soort zaken.
    Als de iPhone 4s er niet komt, zal de iPhone 4 de plek innemen van de 3Gs (die sowieso uit assortiment zal verdwijnen denk ik) en dan verkocht worden voor lagere prijs, bijv prijs van huidige 3Gs – € 499.
    Er is m.i. een hele kleine kans dat er naast introductie van de iPhone 4s (als voordeliger instapmodel) de iPhone 4 toch blijft bestaan. Tweedehands zullen er heel wat iPhone 4’s op sites worden aangeboden en zal de prijs flink dalen. Kan je proberen een bijna nieuwe voor veel lager bedrag te kopen. Zelf zou ik er nooit eentje tweedehands kopen. Je weet nooit wat er mee gebeurd is. Je kunt ook altijd nog bij bijv Wehkamp kopen in net zoveel termijnen als je zelf wilt.

Bijdrager
    MacBeer2

Meestal geeft Apple zogenaamde ‘End Of Life’ kortingen op oude voorraad wanneer er een upgrade van een product wordt aangekondigd. APR’s krijgen die binnen een dag of twee na een release (meestal) van Apple door. Als het nieuwe product duurder is dan het oude wordt en geen EOL korting afgegeven. Het ligt eigenlijk aan Apple of er straks een korting komt op een iPhone 4. Resellers geven geen kortingen op iPhones vanwege de lage marges.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.