10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefan12345

Prijs Apple Developer

Ik weet dat het 99$ kost, maar betaal je in Nederland 99 euro, of omgerekend 75 euro vanwege de koers?

Bijdrager
    Targaryen
    Bijdrager
    Godfather

Was het niet sneller om dit zelf even via de Apple website op te zoeken in plaats van een nieuw topic aan te maken?

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Applefan doet niks liever dan nieuwe zinloze topics aanmaken over alles wat hem te binnenschiet.

Straks komt er nog de vraag waarom de icoontjes van iOS7 zo plat zijn geworden en daarna komt er nog de vraag hoe de nieuwe iPhone 5s eruit gaat zien.

Bijdrager
    MichMich

Of je wacht braaf op de Final van iOS7. Want op basis van je post ga ik er vanuit dat dat de reden is om je aan te melden.

Een beetje developer heeft hersens genoeg om dit soort vragen zelf uit te zoeken.

Lees dit even voor je verder gaat: http://m.tuaw.com/2013/06/13/psa-if-youre-not-a-developer-dont-install-developer-betas-on/

Bijdrager
    Hailstorm

@ Appleflap12345. Zou je niet eens iets nuttigs gaan doen? Anders sturen we je een factuur voor het verdoen van onze tijd.

Bijdrager
    GoeieDag

Melk:

Bijdrager
    Applefan12345

Emm, nou in ieder geval bedankt. En moeten die zinloze reacties als: ‘@ Appleflap12345. Zou je niet eens iets nuttigs gaan doen? Anders sturen we je een factuur voor het verdoen van onze tijd.’ ? Dat is gewoon niet grappig, daar heeft niemand wat aan.

Bijdrager
    recoiller

Hoewel ze gelijk hebben hoeft het bashen van mij niet zo.
    Als ik me niet vergis heb ik net € 80,- afgetikt voor iOS, voor Mac ontwikkelaar betaal je ook € 80,- als ik het zo goed uit mijn hoofd zeg.
    Prijzen zijn per jaar.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.