4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    El Pablo 10

Price label WooCommerce

Hoe kan ik de weergave van het prijslabel veranderen in WooCommerce? Als ik een actieprijs ingeef, dan toont mijn website enkel de nieuwe prijs. Ik wil echter dat de oude prijs doorstreept wordt, en de actieprijs ernaast wordt gezet. Bij voorkeur staat er ook een label met ‘Sale!’ bij.

Ik geloof dat dit standaard gedrag is in WooCommerce, maar dat mijn theme dit overschrijft. Voor support kan ik helaas niet bij de makers van het theme terecht, daar deze niet meer bestaan.

Mijn website: selvasauvage.com

Moderator
    Night

Als dat door het gebruikte thema wordt ‘weggefilterd”, zul je een kleine omweg moeten gaan gebruiken, bijvoorbeeld:

Advanced Product Labels for WooCommerce

(een andere optie is om een ander, beter met Woocommerce compatible thema te kiezen)

Hoewel het vrolijk staat, zijn die smalle handgeschreven letters niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Dat de oude prijs doorgestreept is en daarna de sale prijs getoond wordt is inderdaad standaard in WC.

Jouw thema haalt dat weer weg. Kijk in de functions file van je thema waar dat gedaan is en haal dat stukje code weg.

Zelfde geldt voor de SALE flash, kijk in je functions.php naar zoiets:

remove_action( ‘woocommerce_before_shop_loop_item_title’, ‘woocommerce_show_product_loop_sale_flash’, 10 );
    remove_action( ‘woocommerce_before_single_product_summary’, ‘woocommerce_show_product_sale_flash’, 10 );

Dat haal je weg en klaar

Bijdrager
    El Pablo 10

@night, dat lijkt me inderdaad zeer bruikbaar die plugin, ook voor andere doeleinden

@eagerb0bnerd: dat lijkt me in dit geval ‘the right to do’.

Thanks guys;-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.