6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bgielink

previous page probleem Safari

Aloha!

Ik heb waarsch sinds. Lion (safari 5.1) (het zou echter ook met de 10.7.1 update gekomen kunnen zijn) een raar probleem met Safari en ik vroeg me af of dit een common bug is.

Als ik op de previous page knop druk of een swipe voor een previous page maak, krijg ik de pagina zoals die eerder in het geheugen is opgeslagen. Ik moet dan eerst op vernieuwen drukken om de huidige pagina te bekijken.

Hebben meer mensen hier last van? Is dit op te lossen door het veranderen van een instelling?

Bijdrager
    Hansi2124

Dit hoort zo. Je geeft zelf toch aan dat je naar de vorige pagina terug wilt? Die krijg je dan ook.:wink:
    Als je die ververst wil zien, moet je dus even vernieuwen inderdaad.

Bijdrager
    pinkie

Ik denk dat het een klein beetje anders is, ik hereken het probleem. Wanneer ik op de voorpagina van OMT op een link klik wordt ik naar een andere pagina gebracht, wanneer ik naar de previous page ga kom ik een oudere versie van die previous page uit, dus niet de page die ik zojuis verlaten had. bgielink, is dit wat jij bedoelt?

Bijdrager
    bgielink

@pinkie dat is exact het probleem idd.

ik ben benieuwd of Apple dit heeft opgelost in een nieuwe versie van Safari.

Bijdrager
    diedrikringenier

Hier inderdaad ook hetzelfde probleem. Soms kom ik terug op de homepage van enkele dagen terug. Valt me trouwens vooral op bij One more thing.

Maar misschien komt dat wel omdat ik daar wel erg vaak ben.:lol:

Inactief
    Anoniem
    bgielink op 08 oktober 2011

@pinkie dat is exact het probleem idd.

ik ben benieuwd of Apple dit heeft opgelost in een nieuwe versie van Safari.

Ik denk niet dat ze dit forum lezen, je kunt je probleem het beste hier aan ze doorgeven: http://www.apple.com/feedback/safari.html

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.