16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Blieper

Previeuw CS6 Content

Bijdrager
    Blieper
    Bijdrager
    Gfive

Ze moeten er wel heel wat meer in gooien dan deze kleine trucjes voordat ik een update koop.
    (CS4, CS5 en CS 5.5 zijn al lachertjes)

Ik photoshop al vanaf versie 2.0.1 (Nee niet CS2)
    Dus dit kan mooi met de hand.

Bijdrager
    MouseMighty

Tuurlijk kan het met de hand. In de tijd dat jij 15 beelden doet doe ik er 150:wink:

[spam]Alle extra functies van Photoshop vanaf CS3 t/m CS5.5[/spam]

Bijdrager
    Gfive

hehe dacht je dat.
    Maar goed ik hoef geen 150 beelden te doen. Hooguit 1 of 2 per project.

Bijdrager
    Blieper
    Gfive op 15 februari 2012

Ze moeten er wel heel wat meer in gooien dan deze kleine trucjes voordat ik een update koop.

(CS4, CS5 en CS 5.5 zijn al lachertjes)

Ik photoshop al vanaf versie 2.0.1 (Nee niet CS2)

Dus dit kan mooi met de hand.

Maakt me net uit want ik krijg de updates gratis

Bijdrager
    Afroman
    MouseMighty op 15 februari 2012

Tuurlijk kan het met de hand. In de tijd dat jij 15 beelden doet doe ik er 150:wink:

[spam]Alle extra functies van Photoshop vanaf CS3 t/m CS5.5[/spam]
    Ligt er net aan wat je aan het doen bent. Handmatig is in de meeste gevallen ook veel mooier.

Bijdrager
    SanderTreur

Het is trouwens “preview” in plaats van “previeuw”. Sorry, stoorde me iedere keer dat ik het zag :p.

Bijdrager
    MouseMighty
    Afroman op 15 februari 2012

Ligt er net aan wat je aan het doen bent. Handmatig is in de meeste gevallen ook veel mooier.

Of je fotografeert beter? Zo kunnen we nog wel ff doorgaan. Het gaat niet om wat mooier is, het gaat om de nieuwe feature(s) van Photoshop CS6. Je kan lullen wat je wil maar het is een mooie toevoeging/uitbreiding van de Content Aware Fill zoals die nu in CS5(.5) zit. Natuurlijk kan het met de hand. Althans als je een Photoshop versie heb waar een kloonstempel inzit. Vind je het het geld niet waard? Dan koop je het straks niet. Om lekker populair zonder enige onderbouwing “CS4, CS5 en CS5.5 zijn al lachertjes” te roepen slaat ook nergens op. Dan koop je lekker Pixelmator of Photoshop Elements want meer heb je niet nodig toch?

@Blieper Updates gratis? Hoe doe je dat?:eek:

Bijdrager
    Blieper

@Blieper Updates gratis? Hoe doe je dat?:eek:

Ja, voor een abo kiezen bij Adobe, staat allemaal op de site. Is voordeliger als elke keer update, wat ik voorheen ook niet deed, maar nu heb je voor een x aantal jaren gratis updates met een abo.:-)

Bijdrager
    MouseMighty

Oh zo bedoel je. Nou zal ik je dan ff uit de droom helpen? Die updates zijn altijd gratis. Je betaalt voor upgrades. Ook met een abo bij Adobe betaal je voor de upgrades maar dan gespreid. Het grote voordeel van het abo verhaal is ook het tussentijds kunnen stopzetten. Een reclamebureau dat met piekperiodes freelancers inhuurt heeft dan altijd de laatste versie van bv InDesign voorhanden.

Bijdrager
    Afroman

. Het gaat niet om wat mooier is, het gaat om de nieuwe feature(s) van Photoshop CS6. Je kan lullen wat je wil maar het is een mooie toevoeging/uitbreiding van de Content Aware Fill zoals die nu in CS5(.5) zit.

Je weet net als ik dat die videos een hoop beloven maar in real life nooit werken.

Bijdrager
    Blieper

Heb CS6 er al op staan… en hoef inderdaad niet te betalen, omdat ik die abo heb;-)

Bijdrager
    Blieper

Reeeeete snellll……:lol:
    Photoshop nog geen 2 seconden :thumbsup:

Bijdrager
    Fietsbel

Het zal door de ‘gratis’ business modellen komen maar een abonnement is een concept van vroeger ;), en een abonnement kost geld. Vervolgens krijg je dan iets, waarvoor je dus betaald hebt, Blieper.

Bijdrager
    MouseMighty

Sterker nog, de huidige Creative Cloud abbo’s zijn nu nog alleen op persoonlijke titel te verkrijgen en niet overdraagbaar. Adobe is bezig met een andere vorm, speciaal voor bedrijven/werkgroepen. Je betaalt dan per werkplek ongv. €800 exc BTW per jaar. Hoezo gratis updates?:wink:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.