-
Q:
Presentatie op iPad
Is het mogelijk om het volgende op een iPad te realiseren?:
Ik wil graag grafieken, schema’s en/of foto’s op een iPad presenteren. Hoe kan ik deze (JPG’s of anderszins)
op de ’desktop’ van de iPad zetten?
Liever niet via Keynote of DocsToGo, maar als het ware icons op de iPadDus als app zeg maar? Maak van ieder onderdeel dat je individueel wilt toevoegen een simpel html bestand dat je online zet. Vervolgens op de iPad de pagina bezoeken en toevoegen als bookmark aan je homescreen. Enige voorwaarde tijdens je presentatie is wel dat je een internetverbinding nodig hebt…
Ja dat dacht ik ook,
Maar 3G is niet overal even betrouwbaar, en het is erg vervelend als je tijdens de presentatie geen verbinding hebt.
Ik dacht meer aan idd een ’app’ die je zo op de iPad kunt plaatsen. Zoiets als een foto rechtstreeks op de desktop van je Mac.Niet random.. Als in: een vaste volgorde achter elkaar. Een vrij normale presentatie dus. [s]Numbers[/s] Keynote voor iOS al eens bekeken?
En anders gewoon alles als foto op je iPad zetten en met de slideshow functie laten zien. Kun je ook heel makkelijk voor en achteruit bladeren tussen de verschillende onderdelen.stavos op 02 augustus 2011….Een vrij normale presentatie dus. Numbers voor iOS al eens bekeken?….
Keynote dan nog eerder denk ik?
KarelWillem op 02 augustus 2011stavos op 02 augustus 2011….Een vrij normale presentatie dus. Numbers voor iOS al eens bekeken?….
Keynote dan nog eerder denk ik?
Zie je nou wel dat ik vanmiddag op kantoor een zonnesteek heb opgelopen.. :angry:
*stuurt draadje door naar leidinggevende*
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.