5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Brinky

Presentatie met front row?

Hallo allen:)

Ik vroeg me af hoe ik op een normale manier mijn eigen afbeeldingen en filmpjes kan presenteren met front row(met de afstandsbediening dus;) )?
    Want als ik het nu doe dan speelt front row muziek af tijdens het weergeven van mijn afbeeldingen en laat hij de afbeeldingen niet stilstaand zien maar met een animatie.

Kijk, bij de foto’s vanuit Photo Booth is dat wel grappig natuurlijk maar als ik een presentatie geef hoef ik daar dat muziekje en die beweging van de foto’s natuurlijk niet bij.

Is dit te verhelpen?

Alvast veel thanks:)

Bijdrager
    Nikita

Helemaal zeker weet ik het niet, maar misschien dat het helpt om in iPhoto alle ” Ken Burns ” effecten uit te zetten (dat is dat in / uitzoomen).

Bijdrager
    Steff

Ik weet niet of je een echte presentatie wilt houden met je foto’s? Maar je kunt met Keynote je afstandsbedinging gebruiken.

Moderator
    Koen van Tongeren

Als je een aparte slideshow aanmaakt in iPhoto kan je daarbij aangeven dat ie geen muziek moet hebben. Vervolgens open je die slideshow in Front Row et voila.:-)

Bijdrager
    Brinky

Met keynote lukt het inderdaad ook:)
    En bij iPhoto lukte het door een aparte slideshow aan te maken en daar de effecten aan te passen.

Bedankt voor de snelle reacties:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.