10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    dahar

Prepaid simkaart België.

Beste forumleden,

Binnenkort ga ik een lang weekend naar Brussel.
    Nu wil ik voor m’n iPhone 5 een Prepaid kaartje kopen in België om te kunnen internetten.
    Welke Belgische forumlid kan mij vertellen bij welke provider ik het meeste waar voor m’n geld krijg?
    Liefst een provider met een beetje rappe download snelheid.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yggdrasil

De enige provider die ‘prepaid’ iets aanbiedt met een databundel is volgens mij Mobile Vikings.

Bijdrager
    gsmaster

Het probleem van mobile vikings is dat je hier op het base netwerk zit. Wat me grote voorsprong het minste netwerk is qua zowel snelheid als dekking.
    Beste dekking en snelheid haal je bij proximus pay&go smart geeft je gratis internet als je maandelijks automatisch gaat herladen. Zie link:http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/proximus-telefonie/smart-gratis-smsen-en-mb-?page=t_pgg_rates_otc

Bijdrager
    Ditii

Zoek Proximus Pay&Go Generation Connect eens op. Krijg je voor 20 euro 2gb aan datavolume en is gewoon prepaid. In Brussel kan je dan zelfs op 4G surfen!

Bijdrager
    gsmaster

Ah kijk voila er is zelfs een betere oplossing dan die pay & go smart…

Bijdrager
    Dave123

@Ditii in Brussel is 4G niet toegestaan, wegens de strenge normen van de SAR.
    4G is wel beschikbaar in de provinciehoofdsteden van O/W- VL, Antwerpen, Vlaams-Brabant & Limburg.
    Dus helaas nog geen 4G in Brussel, misschien dat er binnenkort een verandering komt, maar dat weet niemand.

Bijdrager
    dahar

Bedankt voor alle reacties, het wordt dus Proximus pay&go.
    Toppie.

Bijdrager
    LighScan

Pay&Go Generation (Connect) bestaat niet meer… Klanten die het al hebben, blijven het weliswaar behouden… Maar nieuwe mensen kunnen dit niet meer afsluiten.

Het is namelijk “Pay&Go Smart” geworden, en hiermee ook iets duurder.

Hier moet je kijken, is namelijk de prepaid-versie:
    http://j.mp/12pfQbc

Het probleem van mobile vikings is dat je hier op het base netwerk zit. Wat me grote voorsprong het minste netwerk is qua zowel snelheid als dekking.

In grote steden zoals Antwerpen en Brussel is dat geen probleem.:-P

Bijdrager
    Soulshaker

En sinds een jaar of 2 ook geen probleem meer in 90% van geheel Vlaanderen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik had voor Telenet King twee jaar Mobile Vikings en ik was helemaal tevreden met de dekking. Behalve in de trein durfde het netwerk wel eens wegvallen. Het gerucht dat MV nog steeds een belabberde dekking heeft mag dus zeker geschrapt worden. Nu vraag je je af, waarom ben je dan overgestapt? Hoewel ik tevreden was over het internet en het bereik vond ik de beltarieven iets te hoog. Vandaar ben ik King geworden, maar geen kwaad woord over MV. (mijn twee centen)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.