11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Gsus

Prepaid naar Abonnement

Hey mensen,

Ja ik heb een iphone gekocht =D en ben er echt super blij mee.
    Dit is mijn verhaal/vraag aan jullie:

Ik heb bij de BelCompany gevraagd voor nummerbehoud. Dit was kostenloos omdat ik ook prepaid van tmobile had (hoefde dus ook geen aansluitkosten te betalen). Nu heeft hij mijn prepaid dus omgezet naar abonnement en dat zou binnen een uurjte gebeuren. Nu ben ik dus een dag verder en ik kan nog altijd gewoon mijn beltegoed opvragen van mijn prepaid, als ik dit niet meer kon was mijn abonnement geactiveerd. Heeft iemand dit ook al gedaan of ervaring mee hoelang het duurt?

Alvast bedankt,

Gsus

Geblokkeerd
    Anoniem

Als het binnen een uur zou gebeuren zou ik het even na gaan vragen…

Bijdrager
    Gsus

Ben dat idd net gaan doen. BelCompany had Tmobile gebeld. Ze zeiden dat de fax niet binnen was gekomen.
    Dus hebben we de fax opnieuw gestuurd in de BC en kon aan het einde van het weekend verwachten dat het allemaal akkoord zou zijn.
    Dus ik probeer voor het geval dat nog een keer in de auto op de terugweg naar mijn bundel te luisteren, doet hij het gewoon =D.
    Maar nu zeggen ze dat mijn belminuten op zijn en er nog geen extra kosten zijn.

Dit vind ik maar zeeer raar!!

Is dat altijd zo in het begin?? Wanneer krijg ik mijn bundel?? Kan ik nu wel al op internet?? HELP!!

Gr Gsus

Geblokkeerd
    Anoniem

Begint je bundel niet gewoon zodra je abonnement geactiveerd is?

Bijdrager
    macboy

Hoe lang duurt het voordat ik mijn eigen nummer bij T-Mobile kan gebruiken?

Dat is afhankelijk van je huidige contractsituatie en opzegtermijn. Heb je het contract opgezegd en daarbij de opzegtermijn gehanteerd? Dan kun je zelf de datum van overzetting kiezen en invullen op het aanvraagformulier Nummerbehoud.

Download het formulier Nummerbehoud (pdf, 134 Kb) >

Doe je een bestelling in de Online shop, dan bepaalt het systeem aan de hand van de door jou gegeven antwoorden de eerst mogelijke datum voor het omzetten van je nummer. Je kunt je abonnement dan ook pas op die datum laten ingaan.

Ga naar de Online shop >

Let op: het daadwerkelijk overzetten van je huidige nummer naar het T-Mobile netwerk vindt alleen plaats op werkdagen.

Wat gebeurt er op de dag dat mijn nummer wordt overgezet naar T-Mobile?

Op de datum waarop het nummer wordt overgezet dient je simkaart op een Nederlands netwerk aangemeld te zijn. Het overzetten duurt enkele uren; hierover krijg je van tevoren bericht.Bij het overzetten van je mobiele nummer komen bewaarde voicemailberichten te vervallen. Ook de gegevens op je oude simkaart (zoals bewaarde telefoonnummers) zijn niet meer bruikbaar.Wij raden aan om telefoonnummers in het telefoonboek van je oude simkaart te kopiren naar je nieuwe toestel. Zo voorkom je dat er nummers verloren gaan.

Wat gebeurt er met het tegoed op mijn prepaidkaart als mijn prepaidnummer geporteerd wordt naar een nieuw abonnement?

Het beltegoed op de prepaidkaart komt te vervallen op het moment van porteren.

http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/veelgestelde-vragen.aspx

Bijdrager
    Afroman

Een uurtje maar? Ik had een Orange-prepaidkaartje.(op zich T-Mobile dus..) en het duurde een week om het nummer om te zetten. Ik kreeg gelukkig wel een tijdelijk nummer.

Bijdrager
    Gsus

Hey,

Gisteren bleef het nog altijd zo dat mijn bundel op was en nog geen extra kosten waren geproduceerd.
    Nu probeerde ik het nog een keer: zegt die 10 minuten en 0 seconden en geen extra kosten geproduceerd.
    Ook staat als ik mezelf inlog nog altijd mijn prepaid status etc ipv mijn abonnement versie.

Komen er soms iedere dag 10 minuten bij ofzo?? Vind het echt nergens op slaan eigenlijk.

Btw dit is misschien een belachelijke vraag, maar ik kom niet op safari.
    Er staat dat er geen internetverbinding actief is?
    Hoe/waar kan ik deze activeren?=S

Gr Gsus

Bijdrager
    Afroman

Staat je 3G aan? Staat je Wifi aan?

Normaal gesproken zou Safari altijd aan moeten, want als je die 2 dingen niet aan hebt staan gaat die over naar GPRS. Alleen duurt dit erg lang.

Bijdrager
    Gsus

Ja dat dacht ik dus ook, maar is dus niet zo.. heb 3g aan en wifi uit, maar dan nog.. hij zou het zo moeten doen!!
    pfff.. gisteren deed hij het wel nog goed, want het weer wordt ook niet bijgewerkt etc. Wat gisteren wel zo was, maar heb niets verandert aan de instellingen..

Gr Gsus

Bijdrager
    G-SuS
    ”Gsus”

Hey,

Gisteren bleef het nog altijd zo dat mijn bundel op was en nog geen extra kosten waren geproduceerd.
    Nu probeerde ik het nog een keer: zegt die 10 minuten en 0 seconden en geen extra kosten geproduceerd.
    Ook staat als ik mezelf inlog nog altijd mijn prepaid status etc ipv mijn abonnement versie.

Komen er soms iedere dag 10 minuten bij ofzo?? Vind het echt nergens op slaan eigenlijk.
    Gr Gsus

Komen er soms iedere dag 10 minuten bij ofzo,,,, over dit:
    Het abbonoment is misschien al ingegaan maar je hebt maar een x aantal belminuten tot aan je eerste factuur. Die wordt op een bepaalde datum uitgegeven. Als jij bijvoorbeeld 10 dagen voor die datum je abbo. afsluit krijg je voor 10dagen belminuten en niet het volle aantal.

Verder weet ik niet hoe het zit met safari? Misschien dat je eerst je netwerk moet selecteren? en doet safari het ook niet via een wifi verbinding?

Veel succes,

G-SuS

Bijdrager
    Gsus

Ok duidelijk G-SuS, zoiets dacht ik idd ook al nu ik erbij nadacht. Maargoed nee ik krijg geen verbinding, ik denk dat dit komt omdat ik ben gemigreerd van prepaid naar abonnement met hetzelfde nummer. Ik denk dat dit nog aangepast moet worden komende week, want als ik me inlog op tmobile.nl dan staan nog altijd mijn spaarpunten (van het opwaarderen prepaid) en nog helemaal niets van mijn abonnement. Zou dit kunnen?

Gr Gsus

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.