10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    mhoogeslag

prepaid micro sim voor iPhone 4s?

Ik heb zojuist mijn iPhone 4s binnengekregen.
    Maar de simkaart ontvang ik over een paar weken…

Ik heb nu een grote sim van Hi waar ik niet in wil knippen.

Kan ik nu (om alvast te ‘spelen’) een prepaid micro sim halen van één of andere provider? Albert Heijn bijvoorbeeld?

Bijdrager
    Perspective

Is de iPhone simlock vrij? Ja (let wel op internet toegang) Is deze niet simlock vrij dan zul je moeten wachten op het correct kaartje of een prepaid kaart kopen van de betreffende provider. (als je geen microsim prepaid heb kan je in die prepaid versie natuurlijk knippen).

Bijdrager
    mhoogeslag

Ik ging er eigenlijk van uit dat de telefoon simlockvrij is. Maar nu je het vraagt heb ik geen idee. Krijg ‘m bij een tele2 abonnement via smartphonestunts.nl…
    Even uitzoeken of ik een tele2 prepaid micro sim kan kopen dus.
    Dank voor je reactie!

Bijdrager
    SjorsSnoeren

Anders bestaat er ook nog zoiets als unlocken maar weet niet of je daar veel zin in hebt.:)

Bijdrager
    MichelSchreurs

Waarom wil je niet in je sim knippen? Kan nauwelijks misgaan…….

Bijdrager
    SjorsSnoeren

@michel, ooh dat kan misgaan, op internet zweven veel verhalen rond hierover. Ook als het fout gaat kan je evt je lezer in je iPhone mollen.

Bijdrager
    Perspective

Je hebt ook speciale sim kaart knippers. Dan gaat het voor 99% goed! Gewoon even vragen bij de mediamarkt doen ze zo voor je!

Bijdrager
    MichelSchreurs

BelCompany en de Hi-winkels kunnen ook simkaartjes knippen. Ik denk dat je veel te moeilijk doet, TS.

Bijdrager
    tinus_omt

In ieder geval heeft bijvoorbeeld de Albert Heijn wegwerp simkaarten voor als je het ‘risicoloos’ een keer wil proberen.

Bijdrager
    mollie

T-Mobile verkoopt prepaid kaartjes die tevens op microformaat zijn. Kosten iets van €6,-

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.