20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Prolon

Prepaid maar toch 3g internet is dit mogelijk

rare vraag maar ik zou dit graag willen hebben. weten jullie misschien iets.

want ik ga binnenkort de telefoon htc wildfire halen en wil graag het gemak van prepaid houden maar toch ook het gemak van internet dus ik ben benieuwt

Bijdrager
    Prolon

ik weet 1 ding al maar dat is abonnement en dat wil ik niet echt. dat is namelijk ben.nl

Moderator
    Poezenbeest

(topic mag naar Gadgets & Lifestyle)

Prepaid internet is vooral duur, je komt dan zeker boven het tientje uit dat Ben, T-Mobile en Vodafone vragen.

Sleutelbeheerder
    Night

ik sluit me aan bij Zerk: het kan, maar is erg duur.

Bijdrager
    CaDoc

Kijk maar eens op Simyo.nl. Prepaid met een optie voor automatisch aanvullen. Mobiel internet op je iPhone € 10 per maand (bundel voor 30 dagen). Wordt je blij van :yum:

Bijdrager
    Prolon

oke wat is dan aan te raden een goedkope abbonnement. met bellen en smsen en internet

dat word dan ongeveer 25 euro in de maand dat is wel erg veel in eens.

want ik heb nu gemiddeld een rekening van 1 tot 5 euro op simyo per maand. want ik bel en sms erg weinig.

dus lijkt het me leuk om wel goed koop te kunnen bellen en te smsen.

en daar naast nog een internet abbo, kan wel maar is veel te duur

wat dan geef een mooie alternatief:lol:

Bijdrager
    maconly
    Prolon op 06 augustus 2010

rare vraag maar ik zou dit graag willen hebben. weten jullie misschien iets.
    want ik ga binnenkort de telefoon htc wildfire halen en wil graag het gemak van prepaid houden maar toch ook het gemak van internet dus ik ben benieuwt

wat mot je nou met zo’n htc ?

Bijdrager
    Prolon

geweldige mooie maar opzich toch goedkope telefoon

Bijdrager
    CorMac

In Belgie heb je https://mobilevikings.com. 15 € (je belt0,24€/min) of 40 € (je belt 0,14/min) herladen.
    Bij iedere herlaadbeurt krijg je 1000 sms’en en 1GB data.

Bijdrager
    CaDoc

Goedkoper internet dan € 10 per maand krijg je in Nederland niet. Best goedkoop, zou ik zo zeggen.

Bijdrager
    Thoomas

oke wat is dan aan te raden een goedkope abbonnement. met bellen en smsen en internet
    want ik heb nu gemiddeld een rekening van 1 tot 5 euro op simyo per maand. want ik bel en sms erg weinig.

Wacht even, je hebt dus nu Simyo? Daar hebben ze toch ook internetbundels, zoals CaDoc zei? Ik zie dat je een maandbundel voor 10 euro aanbieden, en een dagbundel voor 1 euro. Dus je kan een maand lang internetten voor 10 euro + de 1 tot 5 euro gewone kosten = 11 tot 15 euro per maand voor bellen en internet. Hoe kom jij dan op 25 euro?

Bijdrager
    yesn95

je kan natuurlijk een gewone prepaid nemen en dan ernaast een MiFi http://www.frankwatching.com/archive/2010/02/08/mifi-een-wifi-hotspot-in-je-broekzak/
    met een 3g abbo die maakt van je 3g internet dan een wifi hotspot
    maar je moet dan wel 2 apparaatjes dragen

Bijdrager
    Prolon
    Thoomas op 06 augustus 2010

Wacht even, je hebt dus nu Simyo? Daar hebben ze toch ook internetbundels, zoals CaDoc zei? Ik zie dat je een maandbundel voor 10 euro aanbieden, en een dagbundel voor 1 euro. Dus je kan een maand lang internetten voor 10 euro + de 1 tot 5 euro gewone kosten = 11 tot 15 euro per maand voor bellen en internet. Hoe kom jij dan op 25 euro?

Het is niet alleen bedoeld voor Simyo, maar ook voor andere abbonementen. Want daar betaal je dan sowieso €25,- per maand voor. Maar niet bij Ben.

Bijdrager
    xionix

Mijn god ik heb wel eens slecht geschreven in het nederlands maar dit spant de kroon man.
    Even ter duidelijkheid, je wilt wel internet hebben maar wilt het voor niks daar komt het een beetje op neer.
    Ik heb even op simyo gekeken en je bent minimaal 10euro in de maand kwijt aan internet, dat betaal je eigenlijk overal tegenwoordig.
    Tel daar je eigen kosten maar bij op, je kunt mayb dan meteen de telefoon icm een abonnement nemen zodat je geen kosten aan de telefoon overhoudt. Dat is ook weer een stukje goedkoper voor je.

Bijdrager
    Thoomas

Zelf geef ik in jouw geval de voorkeur aan een Vodafone prepaid kaartje met de onbeperkt internet Blox van 10 euro per maand. Het bellen/SMSen is wel iets duurder bij Vodafone, maar voor die 10 euro heb je een stuk sneller internet dan oor de 10 euro bij Simyo. Bij Vodafone heb je een snelheid van 3,6 Mbps (= 450 kilobyte per seconde) en bij Simyo is het maar 128 Kbps (= 16 kilobyte per seconde). Bij Vodafone is het dus 28x zo snel! Dat van Simyo heeft dezelfde snelheid als een ouderwetse inbelverbinding, dat wil je echt niet.

Bijdrager
    BenDover
    Bijdrager
    bjonnie
    Thoomas op 06 augustus 2010

Zelf geef ik in jouw geval de voorkeur aan een Vodafone prepaid kaartje met de onbeperkt internet Blox van 10 euro per maand. Het bellen/SMSen is wel iets duurder bij Vodafone, maar voor die 10 euro heb je een stuk sneller internet dan oor de 10 euro bij Simyo. Bij Vodafone heb je een snelheid van 3,6 Mbps (= 450 kilobyte per seconde) en bij Simyo is het maar 128 Kbps (= 16 kilobyte per seconde). Bij Vodafone is het dus 28x zo snel! Dat van Simyo heeft dezelfde snelheid als een ouderwetse inbelverbinding, dat wil je echt niet.

Ik doe precies hetzelfde, Vodafone bevalt me goed!

Bijdrager
    Prolon

oke dank jullie wel ik denk dat ik weet wat ik ga doen. ik ga waarschijnlijk gewoon voor een abbo bij kpn of zo en ik kijk nog even verder.

bedankt voor alle tips

topic mag gesloten worden.

Bijdrager
    Anszje

Als je optimaal gebruik wil maken van je HTC moet je vooral naar KPN gaan..NIET DUS! Dat internet van hun komt ook amper boven de 1mb/s uit.

Vodafone prepaid + onbeperkt internet blox is echt de beste optie, ook omdat Vodafone heel ruim is met hun Fair Use Policy en zoals hier boven al staat het snelste internet.

Bijdrager
    Prolon

Ik heb de htc desire gekocht bij vodafone voor 22,50 per maand.
    Dus hoop ik dat ze snel op voorraad zijn

Als nog bedankt allemaal

Htc Desire

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.